Powered By Blogger

4 Nisan 2020 Cumartesi

2019 yılında kütüphanelerden en çok ödünç alınan kitaplar...

Kütüphaneden kitap almak
Foto kaynak: unsplash.com

     Çabuk toplanın. Bomba bir haber buldum. Bu zamana kadar merak edip de cevabını bulamadığım. Bu kütüphanelerden en çok hangi kitaplar ödünç alınır? 2019 yılına ait bu listeyi Türk Kütüphaneciler Derneği Başkanı Ali Fuat Kartal açıklamış. Çocuk kitaplarında en çok ödünç alınan kitap, Adam Blade’in Canavar Peşinde kitabı olmuş. Büyüklerde ise en çok ödünç alınan kitaplar Reşat Nuri Güntekin’in Çalıkuşu kitabı ile Sabahattin Ali’nin Kürk Mantolu Madonna’sı.

6 yorum:

  1. Canavar Peşinde'nin peşine düşsem iyi olacak. Çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki ondan bir yazı da çıkar. Yorum için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Çalıkuşu şaşırtmadı, harika kitap.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de en sevdiğim kitaplar arasında yer alır :)

      Sil
  3. Çalıkuşu muhteşemdi, dizisinide ilginçtir sevmiştim. Normalde kitaptan uyarlanan dizileri hiç sevmem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalıkuşu kitap olarak harika :) Son yapılan diziyi değil de TRT 1'de Aydan Şener'in oynadığı diziyi sevmiştim ben :)

      Sil