Powered By Blogger

14 Mart 2020 Cumartesi

Süper lig neden ertelenmiyor?


     Tüm dünyada ligler erteleniyor da bizde niye hala devam ediyor? Trabzonspor’lu Obi Mikel açıklama yapmış: “Bu ortamda futbol oynamak istemiyorum. Ailemle olmak istiyorum” diye. Der tabi adam. Ligleri ertelemek için daha neyi bekliyorlar, anlamıyorum. 

Süper lig ertelenecek mi?
foto kaynak: milliyet.com.tr
     Sözde bu haftaki maçlar seyircili oynanacaktı. Sonra seyircisiz oynanmasına karar verildi. Sonra birer birer tüm liglerden erteleme kararları geldi. Seyircisiz oynanmasına karar vermişsin. Bu kararları gördükten sonra sende ertelesene. Daha ne olacak da erteleyeceksiniz? Ya da daha ne olmasını bekliyorsunuz?

5 yorum:

  1. ertelenir beee o da olur :)

    YanıtlaSil
  2. Mantığını çözemedim bende.

    YanıtlaSil
  3. Pazar günü derby maçı izledim futbolcular kafa olarak sahada değidi. Hayatımda izlediğim en kötü futbol maçıydı.

    YanıtlaSil