Powered By Blogger

19 Ocak 2020 Pazar

Bloggerların ilk yazıları- Rehitu blog...


     Bloggerların ilk yazıları diye bir arama terimi var Google’da. Ama bunu yazıp arattığınızda çıkan sonuçların bununla hiç alakası yok. İlk blog yazısının nasıl olması gerektiği, yeni blog açacaklara tavsiyeler gibi yazılar var. 

     Bu aradığımız terime en yakın Türkiye’nin ilk blogları var. İlk yazıları içinde, ayrı ayrı bloglara girip çıkmanız lazım. 

     Madem böyle bir başlık var. Bu başlığın hakkının verilmesi gerektiğini düşündüm. Ve benim takip ettiğim, daha doğrusu blog yazmaya başladığımdan beri benimle beraber yazmaya devam eden blogların ilk yazılarını paylaşmak istedim. 

Rehitu

     Popüler olanlardan da paylaştıklarım olacak tabi ki. Ama öncelik benim takip ettiğim bloglar. Yani benim takip ettiklerim arasından popüler olan bloglar.

     Bu serinin ilk konuğu Rehitu olacak. Yani Recep Hilmi Tufan abim. Rehitu, isminin kısaltması. Akılda kalıcı bir blog ismi. Aslında çok eski bloggerlardan kendisi. 

     Ama zamanında açtığı bloğu kapatmış. Zaten ilk yazısında da bahsediyor bundan. İlk yazısı kısa bir yazı olmuş. Daha önceki bloğundan, Rehitu alan adını alışından ve bloğunda neler yazacağından bahsetmiş. İlk blog yazısının tarihi 14 Şubat 2016. O zaman buyrun ilk yazısını buradan okumaya.

8 yorum:

  1. İlk yazılar unutulmuyor gerçekten, 'bilinmeyen bir dünya'ya - sanal - adım atmak, heyecan, belirsizlik gibi birçok duyguyu içinde barındırıyor doğrusu..
    Güzel düşünmüşsünüz, selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için ben teşekkür ederim kardeşim.

      Sil
  2. Hiç aklıma gelmemişti ilk yazım :)) ne hakkındaydı acaba. İlk başladığımda o kadar acemiydim ki şimdi okursam muhtemelen ya silerim ya düzenlerim gibi geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer okursan sakın silmeye kalkma :) En azından düzenle.

      Sil
  3. Keyifle takip ettiğim bloglardan. Bakalım ikinci konuk kim olacak:)

    YanıtlaSil
  4. Ben ilk yazılarıma bakmaya korkuyorum hatta bir ara bir iki tane silmiştim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk yazıları bize, ileride yazıda ne kadar geliştiğimize gösterecek doneler. Bence bundan sonra hiç silme kardeşim :)

      Sil