Powered By Blogger

14 Kasım 2019 Perşembe

Kişisel blog açtım, yazma hevesimi aldım...


     Hepimiz bir şeylere heves ediyoruz. Kimimiz oyunculuğa, kimimiz şarkıcılığa, kimimiz de yazarlığa. Neyse ki bu heves edenlerin hepsi de göbeklerinin suyunu alıyorlar. Bende yazmaya heveslendim. O nedenle bir kişisel blog açtım. Şu an bu yazıyı okuduğunuz bloğu. Diğer blogları okudukça benim yazılarım çok okunur diyordum. Ama hiç de öyle olmadı. Kendim yazdım, kendim okudum. 

kişisel blog
foto kaynak: unsplash.com
     İçten içe buradan yazmaya başlayıp bende bir gün meşhur olurum isteği vardı. Belki de Pucca gibi. Sadece kişisel blog açtığımla kaldı. İyi ki Blogger var. Bu sayede yazıyorum da yazma hevesimi alıyorum işte. Annemin bir lafı vardır. Biz çocukları burnumuzun dikine gideceğimiz zaman, “Onu da yap göbeğinin suyunu al” der. Yani yapamayacağını kendir gör. Öyle de olur. Galiba bende göbeğimin suyunu aldım.

27 yorum:

  1. Açıkçası benim hiç öyle bir düşüncem olmadı. Halen daha yok. İstediğim hep oğluma bir miras bırakabilmek, kendimi de aynı zamanda yazarak rahatlatmak. Kendim okusam da sıkıntı değil. Şükür ki yazabiliyorum. Ya yazamasaydım. O daha kötü bence. Her şeye şükür tarafından bakmak lazım.:)

    YanıtlaSil
  2. Alma ya sen göbeğinin suyunu, ne güzel okuyoruz biz :D Zaman zaman ben de sıkılabiliyorum, bazen diyorum 4 gündür yazmamışsın irem neyi bekliyorsun? Ama sonra içimden geldiğinde yazmam gerektiğini anlıyorum. O zaman geldiğinde de susmuyorum valla. Hergün bir şeyler yazmaya karalamaya gerek yok ki dimi? Bazen de ilgimiz olmayan şeyler ya da gerçekten başarılı olmadığımı şeyler hakkında yazabiliyoruz o istemediğimiz zamanlarda onu farkettim 😄Dün gece aklıma esti bir şiir yazdım mesela,sabah onu hemen taslağa çeviriverdim, sevmedim :D Ne gerek vardı şimdi buna dedim. Mesela bunu anlatmaya da gerek yoktu belki ama içimden geldi.
    Sevgilerimi gönderiyorum, umarım yazmaya hep devam edersin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğundaki yazılar gibi yorum yapmışsın. Değerli vaktini ayırıp bu yorumu yaptığın için çok teşekkür ederim :) Umarım hepimiz yazmaya devam ederiz.

      Sil
    2. Yorumun gülümsetti beni blogumdaki gibi çok konuşuyorum yorumlarda da 😄😄 Umarımm

      Sil
    3. İçinden geldiği gibi yorum yap sorun yok :)

      Sil
  3. Boş ver Cem, ben de neredeyse 15 yıldır yazıyorum, kimse keşfetmedi bak daha :D

    Kendime mutluluk verdiği sürece yaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 15 sene. Hay maşallah Handan :) Yazılarında o kadar belli oluyor ki bu dediğin. Sen bu olayı aşmışsın tebrikler.

      Sil
  4. o nasıl iddialı sözmüş ilk defa duyuyorum. sen kişisel yazıyorsun da çok hayatına girmeden. mesela mesleğini bile bilmiyorum pucca donuna kadar yazdığı için ilgi çekiyordu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağrı merkezinde çalışıyorum. Ben donuma kadar yazamam. Yazsam da ilgi çekmez zaten :)

      Sil
  5. Yazmak sadece bir heves değil bence yapılıp geçen. Yazarsın sen daha, ünlü olmak çok önemli değil. Bir kişinin bile kahramanı olsan çok büyük bişeydir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birinin kahramanı olabilmek büyük bir şey be Duo. Umarım olmuşumdur.

      Sil
  6. Cem Bey iyi ki varsınız...Sizi çok seviyoruz..
    Bazen konu konuyu açıyor...Diyorum ya ben blog yazma konusunda duyarlı güzel insanlarla tanıştım.Bunlardan biri sizsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Çok mutlu oldum bu düşüncenize.

      Sil
  7. Meşhur olmak gibi bir istekle açmadım ben de blogu. Nasıl olduysa birden blogun ve yazıların içinde buldum kendimi.

    YanıtlaSil
  8. Benimki kişisel blog değil ama kimse okumasa bile yazmayı bırakmadım. Kendim için, sevdiğim için yazıyorum hep. Kendin için yazmaya devam et :)

    YanıtlaSil
  9. göbeğinin suyunu almak ne hoş deyimmiş yiaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bizim buralarda çok kullanılır Deep 😀

      Sil
    2. Beklentisiz olmak güzel bence bu blog işinde,misal benim okumaktan en zevk aldığım insan günlük alışveriş ve diyaloglar yazıyor,bazen tvde görüyorum bunu bbg ile başlamıştı insanların günlük ev hali daha çok ilgi çekebilir

      Sil
    3. O bloğu söylesen de bizde takip etsek :)

      Sil
    4. http://minoshka.blogspot.com/

      Sil
    5. Teşekkürler site ismi için.

      Sil