Powered By Blogger

15 Ekim 2019 Salı

Bundan sonra faturalarınızı Şok marketlerden ödeyebileceksiniz...


     Bundan sonra Şok marketlerinden faturalarınızı ödeyebileceksiniz. Bu akşam reklamlarda gördüm. Fatura ödeme merkezlerinde yaşanan sorunları Şok’da yaşayacağımızı sanmıyorum. Yurt çapına yayılmış bir market zincirinden bu tip sorunlar beklenmez doğal olarak. Kimi fatura ödeme merkezleri milletin parasını alıp kaçtı, gitti. Bazılarına ise yatırdığınız paralar ilgili kuruma ulaşmıyordu. Sonradan milleti çok uyardılar böyle yerlere fatura ödemesi yapmayın diye. 

Şok marketleri fatura ödeme

Foto kaynak: haberport.com

     Ben bu gibi durumlarda Postane’den yatırırdım faturalarımı. Aslında faturaları bu gibi market zincirlerinden yatırmak çok mantıklı bir şey değil mi? Tıpkı telefonlara kontör yükleyebilmemiz gibi. Neden şimdiye kadar BİM ve A101’in aklına gelmedi bu uygulama, hayret. Girişim girişimdir. Yeni bir şeyler deniyor sonuçta. En azından yeni bir şeyler denediği için Şok’u tebrik ediyorum. Bakalım başarılı olacak mı?

14 yorum:

  1. Duyunca bende şok oldum:) Eskiden sadece bankalara ödenirdi,o fatura kuyruklarından az bunalmamışımdır:)Şimdi neredeyse oturduğun yerden ödeniyor.Şok da aldıktan sonra.

    YanıtlaSil
  2. migrosta da fatura ödeme var sanırım...hizmet ayağımıza geldi :=)

    YanıtlaSil
  3. Otomatik ödemeye yaslansak da şaşırdım bu habere. Deneyelim, görelim bakalım.

    YanıtlaSil
  4. A101'de de telefona tl yükleniyorya birkaç tanıdığımı onlara hiç sormadan farklı ve daha pahalı tarifelere çektiklerini falan duymuştum. Bunları duyduktan sonra tamamen mobilden yüklemeyr başladım etrafımdaki herkese:) umarım Şok da böyle şeyler yapmaz. Kolaylıklar çok güzel ama kötü kullanılmadığı sürece tabi. Teşekkürler bilgilendirme içinn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A101'de öyle şeyler mi oluyormuş :) Bende senden duydum. Böyle ters durumlar olursa Şok beklediğini alamaz.

      Sil
  5. Bir muhasebe müdürü olarak söyleyeceğim tek şey bankalar bu konuda en garanti birimlerdir. Bu tarz yerlerde daha sonradan yaşanabilecek sıkıntılar olabilir. Hele meblağ yüksekse hiç riske atmaya gerek yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende zaten buralardan yatırmam. Ama muhakkak yatıracak olanlar vardır. Senin gibi bu işin uzmanı böyle diyorsa bu yorumu okuyanlar da yatırmazlar herhalde. Bu arada kardeşim de muhasebe kursuna gidiyor. Önerin ne olur bir muhasebe müdürü olarak Beyda.

      Sil
    2. Kurslarda genel geçer şeyler öğretiliyor. Yani bir şirkette fatura kaydı tutmak vs. gibi. Bu meslekten para kazanmak istiyorsa kursun yanında bu bölümü de okumalı. Aynı zamanda bu konuda kitaplar edinip ders çalışmalı. Çünkü günümüzde o kadar çok muhasebe mezunu var ki, açıkçası artık kursta birkaç şey öğrenenlere pek itibar edilmiyor. İşe alma konusunda öncelik tanınmıyor. Allah yolunu açık etsin inşallah.

      Sil
    3. İnşallah. Teşekkürler Beyda bilgi için.

      Sil
  6. En iyisi internetten yatırmak.En az riskin olduğu yer.Tabi bilinçsiz kullananlar dışında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önüne gelen her siteden de yapmamak lazım. Sonra onlarda da sıkıntı çıkabiliyor :)

      Sil