Powered By Blogger

16 Eylül 2019 Pazartesi

Yılmaz Erdoğan, çok güldürmemiş bir skeçten sonra niye zili çaldırıyor?


     Yılmaz Erdoğan, skeç çok güzel olmamasına rağmen, ortalama olmasına rağmen, çok güldürmemesine rağmen, “Zili hak etti mi?” diye sorup zili çaldırıyor. Acaba bunu neden yapıyor? Gerçekten o skecin zili hak etmediğinin farkında değil mi? Yoksa sadece taktik mi yapıyor? “Skeç kötü. Birde ben kötü dersem olay daha kötüye gider. Ben en iyisi iyi diyeyim” mi diyor? 

Çok Güzel Hareketler Bunlar 2

     İkinci sezon başladığından beri izlediğim skeçler içinde ben güldüğümü hatırlamıyorum. Birkaç skeç vardı. Berbattı. Geçen seneki efsane skeçlerden sonra insan yine onlar gibi aynı kalitede işler bekliyor.

     Çok Güzel Hareketler Bunlar 2’deki skeçlerin kötü olmasının bir nedeni de hiç ara vermeden turne yapmaları olabilir mi? Bırakın tatil verin çocuklara. Aileleriyle, arkadaşlarıyla vakit geçirsinler. Tatile gitsinler. Hayatı yaşasınlar. Yani skeç yazacak olaylar yaşasınlar. Yılmaz Erdoğan, yaşadıklarınızı yazın demiyor muydu? Bırakın da önce yaşasınlar o zaman.

Foto kaynak: herseydenbiraz.com

6 yorum:

  1. Cİdden Çok Güzel Hareketler Bunlar 2 çok vasat!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk sezon güzeldi ama bu sezon daha ritim yakalayamadı.

      Sil
  2. ilk başta güzel di ama her güzel skecin ikinci üç dört beş altı yedi sekizi çıkardılar sonuç dediğiniz gibi berbat

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman daha güzelini yazmak zor. Yazdıkça espri bitiyor.

      Sil
  3. Katılıyorum size ilk sezon çok daha iyiydi.2 Sezonu batırdılar.Çok Güzel Hareketlerin ilk versiyonu her zaman en iyisidir.Bir de açın kapıyı 8 bölüm yaptılar çok fazla bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkinci sezon çok kötü başladı. İlerleyen bölümlerde düzelecek mi bakalım. Açın Kapıyı evet biraz zorlama esprilerle doldu. O yüzden itici oldu.

      Sil