Powered By Blogger

1 Eylül 2019 Pazar

İnsanın kedisi de kendi gibi kararsız olur mu?




HAYATIMDA İLK DEFA TÜRK KAHVESİ İÇTİM…    
     Hayatımda ilk defa Türk kahvesini bir yudum alıp bırakmadım. Devamını getirdim.

     O anlarda yüzümü görseniz. Sanki limon yiyormuşum da o yüzüme yansıyor gibiydi.

     Hiç sevmeyen adam birde sade kahve içti. Öyle böyle bitirdim kahveyi. Hemen su içtim arkasına.

     Bunun arkasından belki birde dibek kahvesi içerim. Onun için çok şekerli Türk kahvesi demişlerdi çünkü.

kediler

KEDİM DE BENİM GİBİ KARARSIZ…
     Kedim Osman’a kapıyı açtım. Şöyle bir dışarıya baktı. Dışarı mı çıksa yoksa evde mi kalsa bir karar veremedi.

     Dışarı çıkmaktan vazgeçip içeri girdi. Ama birkaç dakika sonra yine huysuzlanmaya başladı.

     Zıpladı pencereye. Pencere kapalı ama çıkmak istiyormuş gibi hareketler yapıp miyavlıyor.

     “Sende benim gibisin Osman. Ne yapacağına karar veremiyorsun. Gel çıkartayım seni” dedim.

     Kapıyı açtığımda bu sefer çıktı.
    


8 yorum:

  1. Tuzlusunu ne zaman içeceksin kardeşim?

    YanıtlaSil
  2. Bende fazla sevmiyorum Türk kahvesini.3 ü 1 arada candır.Osman reis sende bir karar ver artık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende 3ü 1 arada ama sütlü köpüklü. Osman Reis böyle bir adam :)

      Sil
  3. kahve ilkler evet biraz damak tadına uymayanlara sıkıntı verebiliyor ama zamanla alışıyor ve hatta seviyorsunuz afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Bakalım bende sevecek miyim?

      Sil
  4. Kararsızlık hiç iyi değil ☺️

    YanıtlaSil