Powered By Blogger

21 Eylül 2019 Cumartesi

Ahmet Hakan, Yetenek Sizsiniz Türkiye'de jürilik yapabilir mi?


Acun’un yeni hedefi Ahmet Hakan’mış. Yetenek Sizsiniz Türkiye’de jürilik yapmasını istiyormuş. Çok iyi bir jüri olabilir. Sergen Yalçın gibi bir tarzı olabileceğini düşünüyorum. Ama program eskisi gibi izlenmiyor. Her yıl aynı yarışmacıların katılması ve artık yetenek olarak sergilenebilecek bir şeyin kalmaması yarışmayı ilgi çekicilikten çoktan çıkardı. Ama tüm bunlara rağmen Ahmet Hakan’ın jürilik performansını görmek için bile izlerim.

Ahmet Hakan
foto kaynak: haberaktuel.com

TRİLEÇE DENEN TATLININ HAYRANIYIM…
Bir tatlı bu kadar hafif olabilir mi? Ve yemesi bu kadar zevkli. Genelde tatlılarla pek aram yoktur. Ama trileçe başka. Sanki bir tepsi olsa yermişim gibime geliyor. İş yerinde yemek listesinde adını gördüğüm zaman ağzım kulaklarıma varıyor. Ve yerken, “Yok böyle bir tat” diyorum. Sadece Trileçe üzerine bir dükkan açıp bu tatlıdan herkesin haberi olsun istiyorum. Ve sanki çok da para kazanırmışım gibime geliyor. Ama sadece böyle zannetmekle kalırım herhalde. Çünkü bu tür dükkan açıp çok kazanırım diyenlerin beklediklerini alamadıkları da ortada.

HELVACI ŞARKISI…
Trileçe demişken aklıma helvacı şarkısı geldi. Hem de bugün cumartesi. Keyifli bir günde, bu keyifli şarkıyı dinleyelim istedim. Mavi Işıklar grubunun söylediği bir şarkı bu. Bu şarkıyı ilk duyduğumda çok garip gelmişti bana. “Helva üzerine şarkı mı yapılırmış?” demiştim. Ama gerçekten yapılırmış. Çok da güzel bir şarkı olmuş. Şarkının ilk başındaki, “Tanrı bize sıhhat vermiş biz ona şükredelim” sözü çok hoşuma gitti. Sağlık olmazsa şu dünyadaki her şey boş. Şükretmek için güne sağlıklı uyanmış olmak bile bir neden aslında. Şarkı hakkındaki düşüncelerinizi merak ediyorum.


KENDİNİ KÖPEK SANAN KEDİ…
Beni takip edenler bilirler kedim Osman’ı. Kapımızın önünde Osman dışında daha bir çok kedi vardır. Onlardan biri de Hırsız adını verdiğimiz kedimiz. Neden Hırsız derseniz. Bu kedicik dışarıya koyduğumuz mamadan yemez, illa ki içeri girip mama torbasının içine atlar o şekilde yer. Hırsız adını tam olarak açıklamadı galiba bu anlattığım. Benim hatırladığım buydu. Bizimkilere sorsam belki onlar bile hatırlamaz. Çoktandır bizim dışardaki kedilerimizden biridir kendisi. İşte bu Hırsız’ın bir özelliği var. Bir yere giderken bizi takip eder. Tıpkı bir köpek gibi. Hani köpekler sahiplerinin peşinden giderler ya. Bu da onun gibi. Mesela geçen sabah işe giderken peşimden geldi. Dön derim dönmez. Durağa gelmeden döndü neyse ki. Dün de babamın peşinden sağlık ocağına kadar gitmiş. İşte böyle bir kedicik bizim Hırsız.

Video kaynak: https://www.youtube.com/watch?v=9aQs-Aaz2CE

9 yorum:

  1. Helvacı şarkısını ilk defa duyuyorum. Bu grup eski bir grup mu acaba? Güzelmiş bu arada.

    YanıtlaSil
  2. Ahmet Hakan’dan jüri olur mu bilmem, ama yazları vasatı aşamıyor. Tarafsız (mış) gibi İki tarafada abuk derecede dokundurmaya çalışması iyice kabak tadı vermeye başladı.

    YanıtlaSil
  3. Yetenek Sizsiniz izleyicisi değilim ama Ahet Hakan'ı kazayla jüride görsem arkama bakmadan kanal değiştirim :)
    Trilece ile yani sadece trilece ile para kazanmak zor bence tatlıcı ok ama tek olunca sürekli aynı şeyi yemek isteyen çıkar mı bilemem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Hakan’ı çok sevdiğin anlaşılıyor 🤪 Trileçenin bağımlılık yapan bir yanı var. Ona güveniyorum.

      Sil
  4. Hakikaten nerelerde Zekeriya Beyaz 😀 Trileçeyi vakit kaybetmeden dene. Ve görüşünü yaz 😉 90’lar mı? Ben daha iki üç sene önce duydum. Şu hayvanların insanoğlundan çektikleri nedir.

    YanıtlaSil
  5. bayatladı artık survivor yetenek sizsiniz gibi yapımlar hep aynı şeyler önümüze gelip duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yetenek Sizsiniz hem de baya bayatladı ama Survivor'ı hala deli gibi izleyenler var.

      Sil