Powered By Blogger

7 Ağustos 2019 Çarşamba

Reynmen hakkında yapılan cahilce yorumlar...


     Reynmen, son şarkısı Ela ile 100 milyon izlenmeye ulaştı. Bu şarkının Youtube’a konulmasından sonra çok tartışmalar oldu biliyorsunuz. Sahte tıklanma falan var gibilerinden. Bu tartışmayı en çok da daha önce Youtube’da hiç izlenme rekoru kırmamış şarkıcılar yaptı. Bu dünyadan bi haber oldukları için de saçma sapan yorumlar da yaptılar. 


     Yaptıkları bu cahilce yorumlarla milleti kendilerine güldürdüler. Bu dünyanın dinamikleri farklı. Konuştuğunuz adam bu şarkıyla patlama yapmış değil. Bir önceki şarkısı Derdim Olsun şu ana kadar 233 milyon kişi tarafından izlendi. Millet olarak bir konuda bilgimiz olmadan konuşuyoruz. Bunların da düştükleri hal bu.

Video kaynak: https://www.youtube.com/watch?v=zBAjrCc_6ws


14 yorum:

  1. Reynmende şeytan tüyü var galiba. Şarkıyı ilk duyduğumda ben de garipsedim, bi değişik geldi. "Ergen şarkısı" yorumlarını okuduğumda biraz hak verir gibi oldum. Sonra bir baktım şarkı dilime dolandı, mırıldanmaya başladım falan derken sevdim sanki:)

    YanıtlaSil
  2. Daha dün akşam şarkılarını dinliyordum. Şarkılarını dinledikçe kulağa daha güzel geliyor ve diline dolanıyor. :)

    YanıtlaSil
  3. Biz Türkler ne yazıkki böyleyiz ne zaman biri güzel birşey yapsa hemen eksik veya kötü bir yanını bulup karalamaya çalılıyoruz.

    YanıtlaSil
  4. ergen veya başka bir şey adamlar izlenmiş izlenmiş olay kapanmıştır herkes istediği eleştiride bulabilir tabi ama kimseyi üzmeden kırmadan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes böyle düşündüğü gün çoğu şeyleri geride bırakmış olacağız.

      Sil
  5. ben çok sevmedim tarzım değil ama bu kadar seveni, takip edeni var bu bir gerçek. Bunca insan beğeniyorsa bir kitleye hitap ediyor demektir. Ama genelde hızlı yükselenler karalanır ne gerek varsa. Aleyna Tilkiye de yapıldı aynısı hala da linç edilmeye çalışılıyor oysa genç kızın sesi cidden çok güzel ,o gesi bağlarını nasıl güzel yorumlamıştı, sesine ve yaptığı işe değil başka şeylere odaklanarak bitirme politikası uygulanıyor ne yazık...

    YanıtlaSil
  6. ay bizim ülke böyle. desteklemez, aşağılarlar :)

    YanıtlaSil
  7. Hiç tarzım değil diyebileceğim bir parçaydı fakat parçanın soundu gerçekten bence çok başarılı. Çocuk da gayet güzl yorumlamış. Üstelik eleştirenler bu klipte tam olarak ne anlatıldığını anlayamamış. Klipte çok farklı boyutlar var; dikkatle bakan gözler sıra dışı felsefi detayları fark edecektir. Eski tip sanatçılar sadece bir haset ve hazmedememe duygusu içindeler. Bu çocuk onların belki 20 senede başaramadığını başardı; bunu takdir etmek lazım. Artık dijital ve hızlı bir çağdayız. Bu dönemde kendini yenileyemeyen sanatçılar da geride kalmaya razı olacaklar mecburen. Sonuç olarak ben bu parçayı epeyce beğendim diyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tıklanmaları eleştiren şarkıcılar hala treni kaçırdıklarının farkında değiller. Belki de farkındalar o yüzden böyle cahilce yorumlar yapıyorlar. Parçayı bende beğendim.

      Sil