Powered By Blogger

17 Haziran 2019 Pazartesi

Zeynep Bastık - Felaket - Dinlediklerim - 3...


     Zeynep Bastık, Felaket şarkısını önereceğim size. Kaç gündür iş yerinde duyuyorum. Serviste duyuyorum. “Bu şarkı ne güzelmiş. Eve gidince muhakkak dinlemeliyim” dedim. Ama ne şarkının adını biliyorum ne de şarkıyı kimin söylediğini. Sadece aklımda, “Bu kız felaket” sözü kalmış. Youtube’a yazdım bu sözü. Karşıma Zeynep Bastık çıktı. İlk defa duyuyordum adını. 


     Şarkıyı dinledim. Evet, o şarkıydı. Hani şu kaç günlerdir dinlediğim şarkı. Akustik performans sergilemiş. O kadar rahat bir tavrı var ki. Şarkıyı o kadar güzel söylüyor ki. Benim gibi duymayanlar için bloğumda paylaşmam gerektiğini düşündüm. Böyle kıyıda köşede kalmış şarkıları paylaşmayı düşünüyorum bundan sonra dinlediklerim köşesinde. Şarkının klibini hemen buraya bırakıyorum.

Video kaynak: https://www.youtube.com/watch?v=3sN-DKevBuE


12 yorum:

  1. Tesadüfen dinlemistim Ses tonu çok hoş 😊

    YanıtlaSil
  2. Güzelmiş sesi :) Şarkı da keyifli.

    YanıtlaSil
  3. Umuda Kelepçe Vurulmaz dizisinde rüya karakteriyle izlemiştim. Sonra dizi bitti beyaza çıktı veee bu şarkıyla zirvede. Seçimlerin harika bu arada, ara ara paylaş böyle, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. "Güneşi gülüşüne nasıl sığdırdın?" ...güzel şarkı:)

    YanıtlaSil
  5. Ben bu kızı bir yerden çıkaracağım ama hatırlayamadım. Ne güzel söylüyor öyle :) Haklıymışsın Cem...

    YanıtlaSil