Powered By Blogger

6 Haziran 2019 Perşembe

Cüneyt Özdemir'in videosundaki şarkıyı buldum...


Cüneyt Özdemir

     Cüneyt Özdemir videosunda kullandığı müzik çok sevilmişti. Sırf bahsedilen o müziği dinlemek için videoları izleyen bile olmuştur. O kadar popüler olmuştu yani. Çoğu kişi gibi bende, “Nereden ki bu müzik? Muhakkak bilinmedik bir müzik grubunun olsa gerek. Ama hangi müzik grubu? Adı ne?” demiştim. İşte o müziğin şarkısını buldum. Buradan dinleyebilirsiniz.


Foto kaynak: https://unsplash.com/photos/HwU5H9Y6aL8

8 yorum:

  1. yalnız şarkının en güzel yerini kullanmış, devamınıda böyle bir şey beklemiyordum doğrusu:))

    YanıtlaSil
  2. Maalesef açılmadı, merak ettim. Birde telefonuna shazam yüklersen hemen söyler kim söylüyor adı ne😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ESRARI BİLMEZDİM HARMANI OLDUM (DEEP TURKISH WEB ŞARKISI)

      Sil