Powered By Blogger

23 Haziran 2019 Pazar

Belçim Bilgin, Behzat Ç.'nin kadrosunda...

Behzat Ç.

     Yeniden ekranlara dönecek Behzat Ç.’ye son katılan isimlerden biri de Belçim Bilgin oldu. Belçim’in dizide pavyonda çalışan bir şarkıcıyı oynayacağı belirtildi. Yeni sezon 9 bölümden oluşacak ve çekimler tamamlandı bile. Dizinin ilk başlarda Netflix’de başlayacağı söylenmişti. Daha sonra ise dizinin BluTV’de yayınlayacağı ortaya çıktı. Dizinin ne zaman yayına gireceği hakkında ise şu an için bir bilgi yok.

Foto kaynak: https://unsplash.com/photos/eY07hxHiv_c

4 yorum:

  1. Ben izlemedim ama birçok arkadaşım Behzat Ç. hayranıydı. Yeni dizinin izleyicisi olacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir kaç bölüm izledim. Ama bana hitap etmiyordu. Bıraktım. Çok hayranı var. Yine izlenecektir hocam.

      Sil
  2. Benim dizilerle, filmlerle çok aram yok maalesef ama Behzat Ç. ismini çokça duymuşluğum var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende izleyeni değilim abi. Ama o kadar çok haberi yapılıyor ki. Duymamak imkansız.

      Sil