Powered By Blogger

27 Mayıs 2019 Pazartesi

Kill Bill filminde kana doyuyorsunuz...


     Kill Bill filminde ne anlatılıyor diye yorumlara baktım. Uzakdoğu dövüşünün estetik hali yazıyordu. Uzakdoğu dövüşüyse tamam dedim ya. O zaman izlenir. Bir tanesi da çocukluğumun filmi demiş. Bu filmi çocukların hiçbir şekilde izlememesi gerekir. Çocuklar üzerinde çok ters tepebilir. Bunu diyende nasıl izlemiş anlamadım. Çünkü filmde resmen kana doyuyorsunuz. Bol bol kol ve bacak kesme var. Oda yetmezmiş gibi kafa kesme de cabası. Ve kesilen organların yerlerinden de şelale gibi kan fışkırıyor. 

Kill Bill

      Bu ne biçim bir filmdir. İkincisini izlemem. Ama müzikleri harikaydı. Meğer çok beğendiğimiz, orada burada fon müziği olarak kullanılan müzikler bu filme aitmiş. Unutmadan. Bir şey daha. Filmin başlangıcında çocuğun gözü önünde annesi öldürülüyor. Böyle bir şeyin gerçekte olduğunu düşünmek bile çok çok kötü. Film icabı olsa da o kız çocuğuna o sahneyi nasıl açıkladılar? Umarım o sahneyi o kız görmeden ayrı çekmişlerdir.



Foto kaynak: https://unsplash.com/photos/_UIN-pFfJ7c

19 yorum:

  1. O zaman izlenebilir bir film :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer kandan, bacak-kafa kesme hoşuna gidiyorsa muhakkak beğenirsin.

      Sil
    2. Hayır tam olarak ondan değil karete filimlerini çok seviyorum . Kafa da mı kesiyorlar . Uzak doğu filmlerinde hiç böyle filmlere rastlamadım

      Sil
    3. Bende senin gibi düşünerek izledim kardeşim. Ama tam bir hüsran oldu benim için.

      Sil
  2. Başlığa sesli güldüm, çok hoşuma gitti :)
    Fakat sayfadaki saydım tam 5 ayrı reklam beni geriyor, yazmadan edemeyeceğim. Reklam arası yazı okuyoruz, bunu istediğinden emin misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama öyle değil mi Öğrenen Anne :) Kandan geçilmiyor. Reklam hakkında söylediklerin hoşuma gitti. Böyle samimi yaklaşımları seviyorum. Ona dikkat edeceğim. Teşekkürler.

      Sil
  3. Normalleştikçe de gerçek hayatta da uygulanır oluyor.

    YanıtlaSil
  4. Başka işi yok mu senin. Ülke zaten kana bulanmış adım başı bir cinayet offf offf

    YanıtlaSil
  5. Oğlum bu filmlerin hastası...
    İzletmemek için elimden geleni yapıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzelini yapıyorsun. Çocuklar için çok tehlikeli bu tarz filmler.

      Sil
  6. Hahaha, ben çok severim o filmi. Bir kere kahramanı kadın :) Kan olayı abartılmış, ama olayı biraz çizgi romana dönüştürüyor bu hali. İkinciyi de izle bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadın dayanışması 😀 Bu kadar kan yeter bana.

      Sil
  7. Çok severim bu filmi.
    Pai Mei'in muhteşem eğitimini almak keyifli olurdu ama o su kovalarını o merdivenlerden çıkarabilir miydim emin olamadım:)

    YanıtlaSil
  8. Filmi izleyeli o kadar uzun zaman oldu ki, nostalji oldu benim için. Müziklerinin hatırına 2. yi de izle bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için çok geç oldu izlemek için. Tamamlıyorum arada izlemediklerimi. Birincisi yetti bana Duo.

      Sil