yatay banner

Sabah sabah bizi güldüren reklam...


     Bugün servisle işe giderken Pal Nostalji radyosu açıktı. Eskilere gittik yine radyoda o şarkıları dinlerken. Tabi ben biraz mutsuzdum. Neden derseniz dostlar. 

     Normalde ben bugün tatil yapacaktım. Ama işlerin yoğunluğu nedeniyle mesaiye kurban gitti tatilim. Ben ne anlatacaktım? Haa tamam. 

     Reklam arası verdi radyo. Reklamları dinliyoruz. Radyodaki kadın sesi, “100 metre sonra sağa dönün. Huzur içinde düz devam edin. Tam karşınızda. Saadet partisi” dedi. Servisin içinde hepimizi bir gülme aldı. Adamlar çok güzel bir reklam yapmışlar.

radyo dinlemek

TURKCELL İLK DEFA SALLA KAZAN YAPTIM. PEKİ NE KAZANDIM?
     Sallıyorsun ve kazanıyorsun muhabbeti var ya. Ben bir ara deneyim dedim. 4,5g’ye uyumlu sim kartınız yok falan diye bir şeyler çıkmıştı karşıma. Bir daha da bende onu sallamadım. 

     Geçen gün bizim işyerindeki kızlardan biri söyledi. “Salladım. Bilmem kaç gb internet kazandım” diye. Benim başıma geleni anlattım. “Yoo. Ben 3g’liyim. Bana hiç de öyle bir şey demedi” dedi.

 Bende bunun üzerine şansımı bir kez daha denemeye karar verdim. Salladım ve oldu. Vee ilk sallayışta 3gb internet kazandım. Ama ne kadar için? Sadece ve sadece 3 saat için. Sorarım size arkadaşlar. 3 saatcik bedava internet mi olur?

GÜNDE KAÇ BARDAK ÇAY İÇİYORUM?
     Dişlerimi en çok sarartan şey çok çay içmem. Neyse ki sigara içmiyorum. “Yahu ben kaç bardak çay içiyorum da bu dişlerim hemen sararmaya yüz tutuyor?” diye sordum kendime. 

     Şimdi gelin beraber hesaplayalım. Sabah kahvaltı ederken simitin yanına bir bardak. 11 molasına çıktığımda bir bardak daha. Etti mi sana 2. Öğlen yemekten sonra bir bardak daha. Oldu 3. Birde öğleden sonra 15:30 gibi mola yapıyoruz. Etti 4. Birde akşam seansı var. 17:00 gibi. Etti 5. Günde 5 bardak çay içiyormuşum. 

     Ama bu sadece iş yerinde. E birde bunun evi var. Evde de 2 bardak içerim. Toplamda ne etti kardeşim. 7. Yazıyla da yedi. Evet, bu kardeşiniz günde tam 7 bardak çay içmektedir. Hemen şunu ilave edeyim: İş yerinde içtiğim çayları hep küçük bardakta içerim. Evde orta bardakta içiyorum. Bu ayrıntıya da ne gerek varsa.  


12 yorum:

  1. 4,5 g ye geç, sallayınca 4.5 gb kazanırsın, hem de 4,5 saat boyunca:)) Çay için de bir önerim var. Altın diş yaptır, sarardığı belli olmaz...

    YanıtlaSil
  2. dün o reklamı ben de dinledim çok keyifliydi :)

    YanıtlaSil
  3. Ayrıntı demişsin ama yazmasaydın ben soracaktım bunlar küçük bardak mı duble mi diye. :)

    YanıtlaSil
  4. salla kazan ilk başladığında iyiydi de şimdi pek işe yarar şeyler sunmuyor.
    bu seçimlerde saadet partisinin reklamları dikkat çekiciydi gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk başladığında beri kullanmadım. Daha anca geçen gün işte. Tabi sen baya kullanmış biri olarak Mehtap görüşün önemli. Diğer reklamlarını bilmiyorum ama dinlediğim reklam gerçekten dikkat çekiciydi.

      Sil
  5. haha o reklamı hiç duymamıştım :))
    sallakazan son birkaç aydır böyle saatlik gb vermeye başladı benim de hoşuma gitmiyor. Ne güzel gün boyu ya da bir haftalık veriyordu önceden. Geçen gün film izlerken wifi arıza verdi sallakazan yaptım 3 saat 1 gb verdi bi orda baya işime yaradı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok komik bir reklamdı :) Ne ballıymışsın Özlem. Filmi de aradan çıkardın.

      Sil
  6. turkcell ile ilgili yorum yapmayacağım sadece Allah kurtarsın diyeceğim.onyedi yıldan sonra operatör değiştirdim ne kadar sömürüldüğümü o zaman fark ettim.Tüm gün içtiğin çayı ben kahvaltıda içiyorum:)Dişlere tavsiyem macunun yanında karbonat bulundur benim eski bir krem kutumda durur, macunu oldıktan sonra bu karbanota batırır öyle fırçalarım 15 güne kalmaz tüm sarı lekelerin kökünü kazır yenileri de oluşmaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık Turkcell hakkında bende senin gibi düşünmeye başladım Ters Pabuçlar. Böyle çaykolikleri görmek ne güzel :) Tavsiyeni uygulayacağım.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.