Powered By Blogger

18 Şubat 2019 Pazartesi

Beyaz, Youtube'da başarılı olabilir mi?


     Beyaz, Youtube kanalı açmış. Böyle bir şey yapacağı aklımın ucundan geçmezdi. Şaşırdım. Kariyerinde niye böyle bir maceraya yelken açtı gerçekten öğrenmek isterim. Herhalde bununla ilgili kendisiyle röportaj yapılır. O zaman öğreniriz. Ama o zamana kadar tahminlerimi ve görüşlerimi yazayım. 

     Artık tamamen Beyaz Show bitti diyebilir miyiz? Olabilir mi? Olabilir. Sanki bana programdan sıkılmış gibi geliyor. Kanal D’nin el değiştirmesi, programın kaldıracağı gibi söylentiler de onun için fırsat oldu. Şimdilik bir yıl ara verdiği söylendi. Belki de program hiç başlamayacak. Başlarsa bile tekrar kanal D’de başlar mı? Orası da ayrı bir soru işareti. Yeni adres herkesin tahmin edebileceği gibi tv8 olabilir.

     Beyaz, gelecek yıl O Ses Türkiye jüriliğine devam eder mi? Bence devam edecek. Ama etmesin. Beyaz’ın yeri orası değil. Ne kadar programa renk katsa da özünde bir sanatçı değil. Onun yerine Youtuberlık yapsın inanın daha iyi. Tam da kendi mecrası Youtube aslında. Bu açıdan bakarsak Youtube’a girmesi iyi bir karar. 

Beyazıt Öztürk

     Youtube kanalıyla ilgili söyleyeceklerime gelirsek. İlk videoda gerçekten bir şey anlamadım. “Bu ne ya?” dedim. Ama diğer videolar çok iyi. Zaten topu topu 4 video var. Haa unutmadan. Beyaz’ın Youtube kanalının adı: Beyaz’la. Kanalına şuradan bakabilirsiniz. Görüntü kalitesi çok iyi. Zaten televizyon sektöründen geldiğinden bunda herhangi bir sorun yok.

     Beyaz, Youtube kanalında da başarıya ulaşır mı? Şimdilik iyi gidiyor. Ama gelecek günler neler gösterir bilemeyiz. Başarılı olmasındaki en büyük etken ne çekeceği. Youtube dünyasında içerik çok önemli. Beyaz neler çekecek de çekeceği videolarda mizahını ortaya çıkaracak? Bu noktada atacağı adımlar çok önemli. 

     Ne çekeceğini bulursa Beyaz kısa sürede Youtube’da da başarıyı yakalayabilir. Kendisini severim ben. O nedenle Youtube kanalını da takibe aldım. Şu an itibariyle abone sayısı 393 bin. Kafadan bu sayıya ulaşması normal zaten. Önemli olan bundan sonrası. Aslı çekeceği videolar sonrasında abone sayısında artış olacak mı o önemli. Kendisine başarılar diliyorum. Siz ne diyorsunuz Beyaz’ın Youtube kanalı açması hakkında?

Beyaz ile ilgili diğer yazılarımı buradan okuyabilirsiniz. 

Foto kaynak: https://unsplash.com/photos/ZW1vjQJZmCo

36 yorum:

  1. Beyaz'i bende gercekten cok seviyorum. Nevi sahsina munhasir kisilerden. O ses yarismasina katilmasini bende istemem. Sebebi sanat camiasindan ziyade orasi icin fazla temiz kaldigini dusunuyor olmam. Egosu olmayan, kalbi merhametli, sicak kanli kac televizyoncu kaldi ki? Reyting icin maymuna donmedi en azindan...

    Youtuber olmasina sen kadar sasiranlardanim :) hic o taraklarda bezi olacak olanlara benzemiyor. Tutulur mu dersek zaten taninmis birisi, muhakkak bir cevresi olur ama youtube daha genc kitleye ses veriyor bence. Tutulur mu tutulur da, oyle vaaaov durumu olmaz gibi...

    YanıtlaSil
  2. Beyaz da kervana katıldı demek :))

    YanıtlaSil
  3. Beyaz bizim şehrin havasını solumuş olmaz mı hem de ala olur

    YanıtlaSil
  4. Youtube özel olarak izlediğim bir mecra değil ama hemen tüm ünlüler geleceği orada görüyor sanırım, hepsi kanal açtı. Devam ettirirse başarabilir.

    YanıtlaSil
  5. bence çok iyi yapmış daha önce de burda yazmıştım artık utube dan seyredşiyor herkes herkesi..ben bir sürdir tv yi tamamen bıraktım diyebilirim...hemen beyaza da abone olayım...heber verdiğiniz için çok teşekkür ederim....

    YanıtlaSil
  6. Çok şaşırdım emekliye ayrılır diye düşünüyordum
    Ama enerjisi varmış helal olsun

    YanıtlaSil
  7. Bence Beyaz, Youtube izleyicisine hitap edemeyebilir

    YanıtlaSil
  8. Beyaz show'a alternatif ne yapabilirim diye düşünmüş ve buna karar vermiş. Bi de tutarsa kitlesi de var, milyonlarca tıklama olur diye düşünmüş olabilir.

    YanıtlaSil
  9. 433 bin kişi ilzediğine göre başarılı

    YanıtlaSil
  10. Radyodan televizyona oradan YouTube bakalım ilerleyen zamanlarda neler görürüz... Selam ve Dua ile ...

    YanıtlaSil
  11. Ana akım medyanın gücünün zayıfladığını fark eden ve asıl gücün youtube olduğunu görerek oraya taşınan "televizyon ünlüleri"nden sadece birisi Beyaz ve zamanla en güçlülerinden de olacağını kesin gözüyle bakıyorum. Zamanla televizyonda görmeye alışık olduğumuz ünlülerden oluşan arkadaşlarını aralara hoş baharatlar gibi serpiştirip güzel izlenmeler alacaktır ki tek başına bile iyi yerlere gelmeyi hak eden bir azmi var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk defa Beyaz'ın Youtube'da başarılı olacağını bu kadar emin söyleyen bir yorum oldu seninkisi :)

      Sil
  12. YouTube'a girmeyen kaldı mı ki? ...
    Bir biz kaldık herhalde...
    Ben de beklerim... :)

    YanıtlaSil
  13. beyazı severim ve bence youtube dede başarılı olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz’ı bende seviyorum. Bu yüzden başarılı olmasını isterim.

      Sil
  14. Beyaz'a dair umutlarım tükendi artık. Gülmeme challenge yaptıran sistem utansın

    YanıtlaSil
  15. Gecenlerde bir haberci youtube kanallariyla ilgili daha özgür calisabildiklerini ve izleyicinin aninda yorum birakip interaktif iletisime gecebildigi icin sevdigini söylemisti. Malum kanallar bir garip oldu tv te artik. Bircok kisinin baskiya dayanamiyor olabilecegini tahmin ediyorum. Ben izleyici olarak herseyi tozpembe gösteren kanallarla beynime eziyet cektirmem dogrusu 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şeyi toz pembe gösteren kanalları ben de çekemiyorum :) Ne varsa onu söyle.

      Sil
  16. Ben eğer video çekmeyi bırakmaz ise ilerleyeceğini düşünüyorum , çünkü youTube platformunda her şey izleniyor ki artı olarak tanınmış biri ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer süreklilik olursa videolarda bence de başarılı olabilir. Sizin gibi düşünüyorum.

      Sil
  17. Şu anda iyi gittiğini duymuştum youtube kanalının..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden boşladı hocam. Normalde her Pazar yeni video diyordu. Ama video falan yok. Pek önem vermiyor.

      Sil