Powered By Blogger

3 Ağustos 2018 Cuma

Yaşamdan Dakikalar yeniden başlasa...

     Bir zamanların efsane programlarından biridir Yaşamdan Dakikalar. Nebil Özgentürk, Hıncal Uluç, Haşmet Babaoğlu ve Sunay Akın. Bu dörtlü her hafta kitap, şiir, müzik vs. hakkında konuşurdu. Şimdilerde böyle bir programın eksikliği o kadar çok hissediliyor ki. Başlayacağını bilsem, yeniden başlamasını isterdim. Ama hiçbir kanalın buna yanaşacağını sanmıyorum. 

Yaşamdan Dakikalar

     Çünkü fazla reytingi olan bir iş değil. Zaten zamanında Sky Türk kanalında başlamıştı. Yani hedefi reyting olmayan bir kanalda. Sonra baktım Atv’ye geçmiş. “Yakında yayından kalkar bu” dedim. Çünkü Atv gibi reyting ile var olan bir kanalda bu reytingi fazla olmayan iş gitmezdi. Gitmedi de. Nebil Özgentürk ile ilgili bir haber gördüm edebiyat sitelerinin birinde. Oradan aklıma geldi bu program. Şuraya programın bir bölümünü bırakıyorum.

Foto kaynak: https://www.pexels.com/photo/book-shelves-book-stack-bookcase-books-207662/

8 yorum:

  1. Reyting endişesi olmayan bu tür programlara ihtiyaç var.

    YanıtlaSil
  2. Hıcal Uluç olmadan yaparlarsa izlerim :)

    YanıtlaSil
  3. Eğer seviyorsan bunun bir kitabı var. Programlardan alınan kesitler, özündeki gibi aktarılmış. Ayrıca kitabın içinde bir de DVD'si bulunuyor. Kitaplığına yakışacaktır :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle ihtiyaç var böyle programlara

    YanıtlaSil