Powered By Blogger

29 Ağustos 2018 Çarşamba

Tatil modundan tam çıkacakken, yeniden tatil oldu...


     Kurban Bayramı tatili ilaç gibi gelmişti. Çünkü bu tatil öncesi o kadar yoğun çalışıyorduk ki. Kafamızı kaşıyacak vaktimiz yoktu. Üstüne üstlük birde mesai yapıyorduk. Çağrı merkezi sektörü böyle. Uzun bir tatilin ardından işe odaklanmak zor oluyor. Bunun bile bir sendromu var. Hatta o sendromunda adını okumuştum. Ama aklımda kalmamış. Bugün o uzun tatilden sonra çalışmaya başladığımızın üçüncü günüydü. Tam çalışmaya ısınmıştık ki. Kapımızı bir tatil daha çaldı. 30 Ağustos Zafer bayramı. Yarın da tatiliz.  

tatil yapmak

     Yarına büyük planlarım var. Mesela kitap okumak gibi. Hem de ne kitap. Küçük Prens. Sonunda bu kitabı okuma fırsatım yakaladım. Zaten az sayfa. Yarın bitiririm onu. Çok heyecanlıyım. Ne anlatmış ki bu kitap bu kadar meşhur olmuş? Birde ben gireceğim onun dünyasına. Bakalım benim en sevdiğim kitaplar arasına girebilecek mi? Arkadaşım Zeynep, A101’den almış. Panama yayınları. Çevirisi ne kadar iyi olur, bilemem. Ama şu an çevirisine bakacak durumum yok. 

     Bu aralar klasikleri okuma merakı sardı beni. Klasik olarak ne varsa hepsini ama hepsini okumak istiyorum. Bizim Mustafa’da da Otomatik Portakal varmış. Şu kitap bitsin. İlk fırsatta onu alacağım. Oda çok merak ettiğim kitaplardan biri. Anlayacağınız moraller iyi. Yarın tatilim. Bugün çok zor kalkmıştım yataktan. Yarın onun acısını çıkarmak istiyorum. Yazımın sonuna gelirken hepimizin 30 Ağustos Zafer bayramını kutluyorum. Nice Zafer bayramlarına.


Foto kaynak: https://www.pexels.com/photo/sea-beach-holiday-vacation-6526/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder