Powered By Blogger

5 Ağustos 2018 Pazar

Sevgili günlük #11...


     Sevgili günlük. Bu hafta Pazar günü çalışacağım. Bayadır zazar günü çalışmıyordum. Tek tatil günüm bugündü. Olabildiğince bugünden faydalanmaya çalıştım. Kendimi kültür sanata boğdum. Terminal filmini izledim. 5 üzerinden 3 notum filme. Zaman zaman sıkıldım. Sonra iblis kitabını okumaya devam ettim. 360’lı sayfalara geldim. Daha 200 sayfam var. Kitabın bazı yerlerini çok uzatmış ya. 

sevgili günlük

     Aslında kitabın hacmi daha az olabilirmiş. İş güçten hafta içi bir sayfa bile olsun okuyamamıştım. 3-4 gün ara verince de tekrar kitaba konsantre olmak zor oluyor. “Nerede kalmıştım ya?” deyip duruyorum. Video Eğitim adlı Youtube kanalından çekingenlik üzerine video izledim. Böylece günü tamamlamış oldum. Saat 23:53. Yarın pazarın tadını benim yerime de çıkarın. İyi geceler herkese.

Foto kaynak: https://www.pexels.com/photo/close-up-of-book-320265/

2 yorum: