Powered By Blogger

2 Ağustos 2018 Perşembe

Mesut Süre ile daha tanışmadınız mı?


     Mesut Süre’yi, Güldür Güldür Show’daki kısa stand-up gösterisiyle tanımıştım. Tatlı bir anlatım tarzı var. Daha sonraları kaç kere Mesut Yar’a konuk olmuştu. Şovu gibi sohbeti de tatlı. Bu işin en dip taraflarından geliyor. Tırmalamış durmuş. Hala da tırmalıyor. Bu tırmalama hali her haline, konuşmasına yansıyor. Böyle hayatın içinden gelen insanları seviyorum. 

Mesut Süre

Parasızlığın ne demek olduğunu bilen, yokluğu görmüş insanlar başka oluyor. Meğersem kendisi bayadır radyocuymuş. Telefondaki Podcast uygulamasından bir tane programını dinledim. Radyoda sadece kendisi yok. Benim dinlediğim bölümde iki kişi vardı. Onlarda radyocu mu yoksa sahneye çıkıyorlar mı bilmiyorum. Ama çok iyi muhabbet ettikleri kesin. İsterseniz Mesut Süre ile bir tanışın. Daha ismini ilk defa duyanlar. Sonra da yoruma yazın.

Foto kaynak: https://www.pexels.com/photo/aluminum-audio-battery-broadcast-270288/

6 yorum:

  1. Güldür güldüre çıkardı 2 sene kadar evvel, ayrıca Şahin Irmak filmi Yok Artık'ta bakkalı oynamıştı...

    YanıtlaSil
  2. Daha önce GG'de denk geldim ama adını bilmiyordum. Hangi radyoda programı var?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Virgin Radio | Hafta içi 18:00 - 20:00*****MESUT SÜRE İLE RABARBA**** Radyo performansını nasıl bulacaksın bakalım abi?

      Sil
    2. Trafikte iş dönüşü denk gelirsem dinlerim muhakkak...

      Sil