Powered By Blogger

26 Temmuz 2018 Perşembe

Blogger neden engellendi?


    
Blogger

     Dün mü, dün evvelsi akşam mı neydi? Blogger’a giriş yapmaya çalıştığımda yapamamıştım. Daha sonra Blogspot uzantılı tüm blog sitelerine giriş yapmayı denedim. Onlara da giremedim. Google kaynaklı olduğunu düşündüm. Ama işin aslı sonradan ortaya çıktı. Mahkeme başka bir siteye engel koyacağına Blogger’a engel koymuş. Hata sonradan farkedilince engel kaldırılmış. Bu gibi şeyler sadece Türkiye’de olur. Nasıl olur da başka bir site yerine Blogger engellenir ki? Neyse bizim için önemli olan tekrar bloğumuza dönmemizdi. Gerisi boş.

Foto kaynak: https://www.pexels.com/photo/person-holding-chocolate-bar-near-laptop-1038674/

18 yorum:

  1. Şaşırdık mı? Tabii ki hayır....

    YanıtlaSil
  2. Yanlışlıkla öyle mi? Bu da enteresanmış.

    YanıtlaSil
  3. Denk gelmedim; ama gülmekle ağlamak arasında kararsız kaldığımız hallerimiz....

    YanıtlaSil
  4. İşin gerçeği blogspot kapanacak diye çok tedirgin olmuştum. Buraya geleli daha üç ay olmamıştı ve çok sevmiştim. TÜRKSAT ve Türk Telekom da açmıyordu ancak aynı saattlerde Turkcell de açılıyordu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buralar güzeldir. Şimdilik sorun yok, yazmaya devam :)

      Sil
  5. Bi gün yanlışlıkla ülkenin kilidini falan unutmasalar bari!
    İçerde kalıveririz mazallah

    YanıtlaSil
  6. Neymiş, . yerine @ yazmışlarda hata olmuş. Geçsinler bu işleri...

    YanıtlaSil
  7. Fark etmemiştim iyi ki fark etmemişim... Uzun zamandır yazmıyordum ama girip blog okumak bile beni mutlu ediyor.

    YanıtlaSil
  8. YANLIŞLIKLA bu gerçekten de bir tek bizim ülkemizde olabilir galiba:)

    YanıtlaSil