Powered By Blogger

7 Haziran 2018 Perşembe

Erdal Demirkıran'dan Cahit Hoca hikayesi...


Bir şeyi başarmak istiyorsan özgüvenin olacak. Özgüveni olan bir kişi nasıl başarıya ulaşmış bir örnek vereceğim size. Daha doğrusu Erdal Demirkıran verecek. Geçenlerde yeni bir videosuna rastladım. Videonun başında Kadir Çöpdemir ile harika bir sohbetleri var. Bu arada şu Kadir Çöpdemir gibi olmak isterdim. Olaylara bakışı, yaklaşımı. Onun gibi bir mizah yapım olsun isterdim. 

Erdal Demirkıran'dan Cahit Hoca hikayesi

Bu son videoda Erdal Demirkıran’dan Cahit Hoca hikayesini dinleyeceksiniz. Ve kendisine özgüveni olan bir matematik hocasının nerelere gelebileceğini göreceksiniz. Ben ilk izlediğimde, “Bu Cahit Hoca kim ola ki?” dedim. Ama videonun sonunda cevabımı aldım ve hayretler içinde kaldım. Bahsettiğim videoyu buraya bırakıyorum. Bi izleyin bakalım. Siz ne diyeceksiniz?

Foto kaynak: https://www.pexels.com/photo/silver-and-black-dynamic-metal-microphone-53462/

2 yorum:

  1. Cahit ARF'ın hikayesini de öğrenmiş olduk. Adamda özgüven patlaması var ama fazlası da zarar sanki :)

    YanıtlaSil