yatay banner

İnternetten nasıl parayı kırarız?


     Yeni bir girişim, yeni bir girişim. Yeni bir şeyler bulmalı. Yeni bir şeyler bulmalı ve internetten parayı kırmalı. Kim bilir bu düşüncede olan kaç milyon yurdum vatandaşı vardır güzide ülkemizde. Ben de onlardan biriyim. Bu ülkede yırtmak diye bir şey var. Ve biz erkekler yırtmak için her şeyi yaparız. Gerçi son dönemde kızlar bizi bile geçtiler bu konuda. Bak bu da başka bir yazı konusu olabilir. Bunu not alayım ben. 

internetten para kazanmak

     Sesli düşünüyorum. Ne olabilir, ne olabilir? Zamanında Bitcoin almadık şimdi vururuz kafaya tabi. Bir arkadaşımın ahhlanması ve vahhlanması bu replik. İsim vermeyim, o kendisini bilir. Ama şaka maka Bitcoin ucuzken alsaymış adam paraya para demeyecekmiş. Kader işte. O zaman Bitcoin’i geç. 

     Çiftlikbank türü bir şey desen, bizim Tosun ülkeyi dolandırdı gitti. Bunu da geç. O zaman ne bulacağız? Ya Facebook, Twitter ve İnstagram gibi bir sosyal medya ortaya koyacaksın. Ya da böyle çok tutacak bir uygulama. Nasıl bir telefon uygulaması yapılsa millet çatır çutur indirir. Bir ara Trivia Crakc mı ne diye bir oyun vardı. Hani şu genel kültür oyunu. Haa unutmadan birde Pokemon vardı. Millet orada burada poke topu falan mı ne arıyordu. İşte bunun gibi bir uygulama olması lazım. 

     Sizin aklınıza bir şeyler geliyor mu? Aklınıza ne gelirse yazın. Saçma olmasına bakmayın. Hatta aklınıza gelen en saçma şeyleri yazın. Şu aralar ilk başta çok saçma olan şeyler sonradan patlayıp gidiyor. Sosyal medya için birkaç kere bizimkiler onlara benzer bir sosyal medya platformu yapmışlardı. Ama uzun ömürlü olmadılar hiç biri. Oralar çok sağlam şimdilik. Öyle bir şey bulmalı ki, yer yerinden oynamalı. Düşünüyorum. Düşünüyorum. İnternetten ne yaparsak yırtarız onu düşünüyorum.

Foto kaynak: https://www.pexels.com/photo/silver-and-gold-coins-128867/

10 yorum:

  1. Fenomen olalım ama yaş 30 oldu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam yine lafı gediğine koydunuz :)

      Sil
  2. Açıkçası şu anda parayı youtube cideosu çekenler kırıyor ama bana ters. O zaman çalışmaya devam :)

    YanıtlaSil
  3. Fenomenlik zor iş, beni de aşar:) Şu programlama işlerinden iyi anlasaydım oyun dışında çoğunluğa hitap eden birçok app yapardım mesela. Veya iyi bir satış sitesi, biraz özel bir şeyler satan. Neyse aslında var yani yapılacak bir şeyler. Ha çok zengin olunmaz sanırım ama para kazanılır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo siz de bu işlere kafa yoruyorsunuz :)

      Sil
  4. Cem sevgili kardeşim boşver bu işleri ya çalış maaşını kazan

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.