Powered By Blogger

27 Nisan 2018 Cuma

Erdal Demirkıran'ın anlattığı kişi ben değilim...


     Erdal Demirkıran’ın videolarından birini izledim. Videoda diyor ki Demirkıran, “Dünyada yediği döner ekmeğin son lokması ile içtiği ayranın son yudumunu birbirine denk getiren başka bir millet yok”. Ama bir dakika. Ben yediğim döner ekmek ile içtiğim ayranın son fırtını birbirine denk getirmiyorum ki. Ben döner ekmeğimi yerim, ayranımın kalan son birkaç fırtını öyle içerim. O zaman ben bu milletten biri olmuyorum muyum? Ben o zaman dahi olmuyor muyum?

döner ekmek

     Hakikaten la. Millet son lokma ile son fırtı birbirine denk getirirken ben niye getiremiyorum? İşin özü: Erdal Demirkıran’ın videoda anlattığı o kişilere ben dahil değilim. Şunu da farkettim: Sadece döner ekmek ve ayran konusunda değil, çoğu şeyde beklenenin dışında davranışlar sergiliyorum. Neyse, bu da başka bir yazı konusu.

Foto kaynak: https://www.pexels.com/photo/american-background-beef-big-236487/

4 yorum: