yatay banner

Araba kullanmak gibi bir hevesim olmadı hiç...


     Benim hiç araba hevesim olmadı. Yok, “Ehliyet alayım sonra araba alayım” falan. Tüm otobüsler benim be abi. Böyle konuşmalarda falan konu ehliyete gelince hemen soruyorlar. “Sende ehliyet var mı?” diye. “Yok” diyorum. Hemen, “Yaş kaç?” diye soruyorlar. “30” diyorum. “Kardeşim sen geç kalmışın ya. İnsan bu yaşa bırakır mı ehliyet işini” diyorlar. 

     Sanki bir erkekte olmazsa olmazlardan biri gibi ehliyet. “Olmazsa ne olur be kardeşim?” dedim. Şu an ne cevap verdiğini hatırlamıyorum. Hala da hevesim yok. Ehliyet almam gibi duruyor. Araba kullanmadım mı? Kullandım. 

araba kullanmak

     Birkaç kere. Belki de arabaya pek hevesli olmamamın nedeni, çok az araba kullanmış olmamdır. Bu birkaç defa araba kullanımlarımda da zevk aldım. Almadım değil. Ama o kadar. Devamı gelmedi. Bir kere bu işe niyetlendim. Bir arkadaşım öğretecekti. Oda lafta kaldı. İş güç derken vakit ayıramadık. Öyle kaynadı gitti. 

     Gerçekte pek araba kullanmasam da araba kullanmaya hevesim olmasa da rüyalarımda baya baya araba kullanıyorum. Böyle bazı zamanlar ayda bir oluyor bazen yılda bir. Rüyamda araba kullanıyorum. Rüyadan sonra da, “Rüya tabirlerine bakayım” diyorum. Bu rüya tabirlerinden de bir şey anlamıyorum ha. Açıp bakıyorsun hem iyi diyor hem de kötü. 

     Baktım birkaç kere böyle tabirler gördüm. Daha da rüya tabirlerine bakmaz oldum. Burçlara da benziyor bu olay. Abi ben aslan burcuyum. Hiç burcumun özelliklerini göstermiyorum. Bu nasıl oluyor? O yüzden artık burçlarda ilgimi çekmiyor. Sloganımı tekrar edip yazımı sonlandırıyorum: Tüm otobüsler benim abi.

Foto kaynak: https://www.pexels.com/photo/adult-auto-automobile-blur-376729/

8 yorum:

  1. aman bizim ülkede araba kullanmak kötü yaaa, yurtdışında kullanmalııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buradaki aksiyon orda yoktur Deep :)

      Sil
  2. Araba kullanma tamam ama kullanmayı öğren ve ehliyet sahibi ol! Zamanın ne getireceği belli olmaz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tam bundan bahsediyorum hocam. Bana söylenen hep bu :)

      Sil
  3. Ben de ailemin isteği ile bu yıl ehliyet aldım, direksiyon hocam benim ilgisiz olduğumu anlayıp ona göre konuşmalar yapıyordu benimle "rüyalarında görmen lazım istek olmalı" diyordu bence sizin ehliyet isteğiniz var çünkü rüyalarınız da bile görmüşsünüz bilincinize yansımış ben bir kere bile görmedim ne kadar ilgim yoksa artık :D
    Ben dönemin koşullarından dolayı araba almanın zor olduğunu bildiğimden ve sabrımın olmadığından ilgimin olmadığını düşünüyorum.
    Bir gün ilginizin olması dileğiyle, sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  4. Ehliyet almak için kendini yırtanlar var. Bende Recep Hilmi Tufan'a bu konuda katılıyorum. Benimde ehliyetim yok fakat acelesi de yok bir gün elbet almaya çalışırım, kazanırsam da alırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kazanırsın be kardeşim, sen yeter ki iste :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.