Ads Top

Sevgililer Günü mü, çiçek günü mü?

     Sevgililer Günü, çiçekçilerin en çok para kazandığı gün olsa gerek. Bugün çalıştığım yerdeki kızların neredeyse hepsine çiçek geldi. Bizim danışmada devamlı çiçek getiren çocukları gördüm. Çiçek gelmeyenlere sordum. “Çiçek istemiyoruz” dediler. Bilinenin aksine her kadın çiçeği seviyor diye de bir şey yok. Bazıları ise kız arkadaşına çiçek değil, giysi almış. Yani iş yerinde sabahtan akşama bir Sevgililer Günü muhabbetidir gitti.

     Devamlı danışmadan içeriye telefon geldi. “Çiçek gelmiş” diye. Kim danışmaya gidip çiçeği alıp gelirse hemen millet, “Oooo” dediler. Bu gün boyu böyle devam etti.

     Her yerde kalp şeklinde kırmızı balonlar vardı. Buram buram Sevgililer Günü kokusu vardı ortalıkta. Benimde çiçek almışlığım vardır. Çiçek Sepeti’nden almıştım. Bir kere aldım ya ordan. Her özel günde mesaj geliyor. Geliyor da boşa geliyor. Artık çiçek gönderecek bir sevgili kalmadı be.

     Kardeşimde Düzce merkezdeydi. Herkesin elinde çiçekler varmış. Kafayı nereye çevirirsen çiftler ve çiçekler varmış. Herhalde tüm yurtta bugün ekonomi baya canlanmıştır. Zaten çiçekçiler bayram etmiştir. Onu baştan söylemiştik. E birde herkes çiçek almıyor. Giysi, takı vs. başka şeyler alanlar da var. E bazıları akşam yemeğini çıkacaklar. Al ver ekonomiye can var. Bugün ekonomi canlandı işte.

Sevgililer Günü

    Birkaç gün sonra haberlerde çıkar zaten. Sevgililer Günü’nde şu kadar para harcandı falan diye. Çiçek 30 liraymış. Eğer ona çiçekçi ile göndereceksen 50-60 liradan aşağıya olmuyormuş. Tabi bunlar ortalama rakamlar. Bugün bir arkadaş ile konuşuyorduk. “Sevgilim olsa bugün 200-300 lira içerdeydim abi” dedi. Bakmayın biz erkekler böyle deriz ama sevgilimiz olunca da masraftan kaçınmayız.

     Bugün muziplik yaptım bende. Kız arkadaşların sevgililer gününü kutladım. Hemen arkasından da bugün çiçek gelir herhalde deyip gülümsedik. Böyle tatlı tatlı takılmayı seviyorum ya.

     Bir Sevgililer Günü daha geride kaldı. Çiçekler böcekler onlar bunlar. Bu seneyi pas geçtik. Sevgilisiz bir sevgililer günüydü. En azından paramız cebimizde kaldı. Bu söylediğime kim inanır? Sevgilisiz olanların her zamanki savunmalarından biridir bu. Ha birde, “Sevgililer Günü bence saçma bir gün” sözü vardır, artık klasikleşmiş olan.

Foto kaynak: https://www.pexels.com/photo/adult-bloom-blooming-blossom-428611/

10 yorum:

  1. Bir yandan ola gelmiş klasik biçimiyle yaşanırken, öte yandan da sevgi gününe dönüşmeye başladı bu gün.Öyleyse, sevgililer(sevgi) gününüz kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgililer gününüz (sevgi) gününüz sizin de kutlu olsun :) Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  2. Bende bir buket papatya aldım. Açıkçası çiçek hediyelerini pek sevmesem de çünkü çiçek toprağında güzel. Ama insan kendini bir değerli hissediyor işte mutlu oluyorsun. Cafeler, restoranlar barlar hepsi 1 haftadan önce rezerve edilmiş bile. Ekonomi canlansın da böyle insanın gözüne gözüne sokmasınlar bazı şeyleri 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgilisi olmayanların gözüne gözüne sokmasınlar :) Evet, haklısın :) Yorumun için teşekkür ederim.

      Sil
  3. Sevgililer gününün en güzel özelliği zaten ülke ekonomisini güçlendirmek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kardeşim :) Yorumun için teşekkür ederim.

      Sil
  4. Fırsatçılık olarak düşünüyorum. İnsanların duygularının sömürüldüğü tarih olarak tarihe geçmeli. Sevgisini 364 gün belli etmeyen bir kişi 14 şubatta mı sevgisini göstermeli? Saçma olmasına rağmen ilgi görüyor. Seven sevgisini, saygısını gösterir. Mutlu bloglamalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin gibi düşünenler de az değil kardeşim. Herkesin görüşüne saygı duyuyorum tabi. Yorumun için teşekkür ederim.

      Sil
  5. Evet çiçek severim ama itiraf edeyim onun yerine şöyle güzel bir profiterol, fırında sütlaç ya da dev bir dark çikolata falan gelse daha mutlu olurum. Böyle söyleyince kızıyorlar bana :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin gibi düşünen kadınlar az değil, çevremden biliyorum :) Yorumun için teşekkür ederim.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.