Powered By Blogger

18 Şubat 2018 Pazar

Man of the year ödül töreni izlenimlerim...

     Man of the year ödül törenine denk geldim bugün Ntv’de. Canlı yayını izleyememiştim. Ne zaman yayınlandığından da haberim yoktu. “Bir denk gelsem de izlesem” diyordum. Başka bir şey isteseymişim olacakmış. Bir kere oturma düzenine hayranım. 

     Harika bir sahne düzeni var. Ortada yuvarlak bir sahne. Konuklar o sahnenin etrafında yuvarlak bir düzende oturmuş. Sanki Türkiye’de değil, Amerika’daki bir ödül törenini izliyorum hissi uyandırıyor. Sevdiğim bir diğer yanı da verilen ödül sayısının az olması. Mesela Altın Kelebek ödül töreninde millet ödül vermekten bıkıyor. Hem gelen konuklar hem de biz izleyiciler de sıkılıyoruz. Burada ise bir saatte bitti. Man of the year kendine has bir ruhu var.

Man of the year

     Man of the year ödül töreninden önce bir de ödül alanlar fotoğraf çektiriyor. Dans ediyorlar falan. Bu sene çekimlerde herkes kırmızı renklere bürünmüştü. Kırmızı çok yakışan bir renk. Hele Gülse Birsel’e çok yakışmış. Dansını da çok sevdim ben. Bu erkeklere ödül veren bir tören. Ama yılın kadını olarak da bir kadına ödül veriliyor. Bu sene yılın kadını Gülse Birsel’di. 

     Gülse Birsel yılın kadını olacak ne yaptı? Sadece bir film yaptı. Tamam, senaryosunu yazdığı ilk filmi. Ama bu yılın kadını olması için yeterli mi? Bunda emin olamadım. Bu arada bir not daha Gülse hakkında. Man of the year töreninde ödül alanlardan biri de Ferzan Özpetek’ti.

     Man of the year ödül konuşması ilgi çekiciydi. Ferzan Özpetek aldığı ödüllere baktığında o geceye kendince damgasını vuran olayları hatırlarmış. Bu ödüle baktığında ise Gülse Birsel’in telefon numarasını almasını hatırlayacağını söyledi. 

     Gülse, siyah bir elbise seçmişti. Oldukça şıktı. Ödül konuşması ise esprili yapmaya çalıştı ama doğru dürüst anlaşılamadı. Ya da komik değildi. Ben hiçbir şey anlamadım açıkçası. Sadece komik olmayan o değildi. Cem Yılmaz da bekleneni veremedi. Esprileri hiç komik değildi. 

     “Şimdi salondaki gözlemlerinden neler çıkarmıştır o” dedim. Bir gözlem yapmış oda kısa pantolondu. Ödül alanlardan biri ile ilgili. “Ona pantolon alalım falan” dedi. Man of the year her şeye rağmen çok prestijli bir tören olduğunu bir kez daha kanıtladı.

Foto kaynak: https://www.pexels.com/photo/wood-sign-arrow-blur-137596/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder