Powered By Blogger

13 Şubat 2018 Salı

Kayhan gişe rakamları neden düşük?

Kayhan gişe rakamları hiç iç açıcı değil. Acaba Şahan Gökbakar bunu bekliyor muydu? İlk üç günde sadece 252.458 kişi tarafından izlenmiş. Şöyle internetten filmle ilgili haberlere baktım. Kayhan gişede çakıldı gibi başlıklar gördüm. Ama gerçekten öyle. Fragmanına baktım filmin. Recep İvedik’in genç hali gibi geldi bana. Sırf bu yüzden gişede başarılı olabileceğini düşündüm.

     Zira bizim milletin neye gülüp gülmeyeceğini kestirmek zor oluyor. Ama ilk üç gün rakamları tam bir fiyasko gördüğünüz gibi. İlerleyen günler ne getirecek? Onu yaşayıp göreceğiz. Ama Kayhan’ın o kadar da çok tanıtımının yapıldığını da düşünmüyorum. Benim bile fragman çıktıktan sonra haberim oldu. En azından fragman çıkmadan orada burada haberlerini görürdüm.

     Kayhan gişe tartışması yapıyorsak bence bunda tanıtım eksikliğinin de payı var. Mesela, “Şahan yeni filmi Kayhan’ın çekimlerine başladı” gibi bir haber görmeliydik. Şahan kabuğuna çekilmiş gibi. “Benim nasıl olsa Recep İvedik ile oluşmuş bir kitlem var. Onlar bana yeter” diye düşünüyor galiba. Sanırım bu gişe sonuçları kendisini sorgulamaya itecektir.

Kayhan gişe

     Şahan sadece Recep İvedik’e takılıp kalmak istemiyor. Başka bir şeyler de denemek istiyor. Belki de başka bir karakteriyle Recep İvedik gibi ses getirmek istiyor. Yeni gişe rekorları elde etmek istiyor. Aslında ne gereği var diye düşünülebilir. Yılda bir yap Recep İvedik’i, gerisini boşver. Ama bu durum sadece Şahan’a has bir durum değil.

     Aynısını Cem Yılmaz da yapıyor. Gora gibi tutan bir seri varken başka filmlerin peşinde koşuyor. Gerçi o diğer filmlerinde komedi peşinde koşmuyor. O komedinin dışında bambaşka bir tarz deniyor. Mesela Pek Yakında gibi. O komik adamın içinde kalbe dokunmak isteyen filmler yapmak isteyen bir yan var. Oda sadece Gora ile devam edebilir halbuki.

     Hem Şahan hem de Cem, kendi çizgileri dışındaki filmlerde başarıyı yakalayamadılar. Bir arada Osman Pazarlama’yı yapmıştı Şahan. Galiba o 1 milyon barajını geçmişti. Recep İvedik’e başarısızdı doğal olarak. Ama ne zaman Recep İvedik yapsa gişeyi alt üst ediyor. Kayhan gişe rakamları eminim yeni yapacağı filmler için Şahan’a yol gösterici olacaktır.

Foto kaynak: https://www.pexels.com/photo/man-person-people-emotions-1990/

8 yorum:

  1. Şöyle bir şey var Recep İvedik o kadar çok tanındı ki Şahan bile bunun önüne geçemiyor bile.Kendisi de söylüyor gişede Recep i geçemeyeceğini...Aslında bu adamın mantığı çok güzel bi sene normal film bi sene Recep, mantıklı yani recepten diğerlerinden bir seferde elde edeceği gelirin kat be kat fazlasını elde ediyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep İvedik kaça kadar gidecek acaba :) Yorumun için teşekkür ederim.

      Sil
    2. Tv8de dikkat şahan çıkabiliri yaparkenki şahan nerde şimdiki nerde.. şahan ne yazıkki recep ivedike dönüştü artık bu imajı üstünden atmak istiyor ama bu böyle kalır kötü olur iyi olmaz

      Sil
    3. Uzun dönem Recep İvedik imajı yarar mı getirir yoksa zarar mı? Zaman gösterecek. Yorumun için teşekkür ederim.

      Sil
  2. Bence uzun bir aradan sonra recep İvedik filmini çıkartsa çok daha iyi tutar diye düşünüyorum. Kayhan filminin fragmanını izledim bende beğenmedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep İvedik garanti diyor. Başka bir şeyler deneme peşinde. Ama olmuyor. Yorumun için teşekkür ederim.

      Sil
  3. Bizim milletimizin kardeş payı, işler güçler, düğün dernek, vb... şeylerden değil recep ivedik ten zevk alması, gülmesi, hayran olması utanç bir durum benim için. Üzülüyorum ve utanıyorum milletim adına. aynen öyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düğün Dernek de rekor kırdı şimdi. Onu izleyen de bu millet. Bende Recep İvedik'i sevdiğimi söyleyemem. izleyenlere de bir şey diyemem. Yorumun için teşekkür ederim.

      Sil