Powered By Blogger

23 Ocak 2018 Salı

Gazete tirajları, en çok satan gazete hangisi?

Gazete tirajları

     Gazete tirajları merak ettiğim konulardan biridir. Zaman zaman bakarım. En son baktığım rakamları da sizlerle paylaşmak istedim. 15-21 Ocak tarihleri arasında en çok satan gazete Hürriyet olmuş. Tam 315,990 adet satmış. Üstelik Hürriyet’in bu ilk liderliği de değil. Bayadır zirvede Hürriyet var. İkinci sırada ise Sabah gazetesi var. Tam 305,893 adet. Sabah her zaman ilk beş içerisinde yer almıştır. Ama ikincilikte ilk defa görüyorum. Üçüncü sırada ise Sözcü var. Tam 266,201 satış rakamına ulaşmış. Dördüncü sırada ise bir zamanların en çok satan ikinci gazetesi olan Posta var. Onun satış rakamı ise 245,862. Beşinci sırada ise benim için sürpriz bir gazete, Habertürk var. Bugüne kadar hiç beşincilikte görmemiştim onu. 205,745 adet satmış. En güncel gazete tirajları bu şekilde.

Foto kaynak: https://www.pexels.com/photo/advertisements-batch-blur-business-518543/

6 yorum:

  1. Posta gerçekten düşüşe geçti. Ne kahvede , ne berberde görüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte gözlem budur kardeşim. Yorumun için teşekkür ederim.

      Sil
  2. İnsanlar Hürriyet gazetesine güveniyor demek ki.

    YanıtlaSil
  3. bir zamanlar şişirilmiş tiraja sahip bir gazete vardı ismini anmak istemiyorum...Neyse Hürriyet beni şaşırtmadı nitekim her şeye rağmen kaliteli bir gazete..Bunun dışında Posta gazetesi gazeteden çok renk cümbüşüne benziyor ve galiba insanlar bu renk cümbüşünden soğumaya başladı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soğuma konusunda katılıyorum sana. Yorumun için teşekkür ederim.

      Sil