Powered By Blogger

21 Ocak 2018 Pazar

Cem Yılmaz, komedi filmi yapmıyor...

     Cem Yılmaz son filmi ile yine tartışmaların odağındaydı. Son filmi Arif ve 216 gişede şimdilik güzel gişe yaptı. Çünkü genelde Cem Yılmaz filmleri yüksek gişe yapmaz. Belirli sayılarda kalır hep. Çünkü kendisi komedi filmi yapmıyor. O komediyi stand-up şovlarında yapıyor. Filmlerinde komedi ise yan unsur. Esas amaç izleyiciyi güldürmek değil. O film yapmak istiyor. Ve o filmlerde de yabancı ve yerli olmak üzere tüm sinema dünyasına gönderme yapmayı seviyor. Bunları görünce kah kah gülmüyor, sadece gülümsüyorsunuz. Çevremdekilerden hep aynı şeyi duyuyorum, “Film hiç komik değildi”. Recep İvedik’teki gibi kahkaha atmak istiyor millet. Umduklarını bulamayınca da, “Film komik değildi” sözü habire tekrar ediliyor.

Cem Yılmaz

     Cem Yılmaz filmlerini anlamak için biraz sinema dünyasından haberdar olması lazım izleyenin. Kitap okuyan, film izleyen bir arkadaşımla konuştuk bu konuda. “Film komik değildi ama ben çok beğendim. Cem Yılmaz filmlerini anlamak için bir sinema kültürü lazım” diyor. Şimdi böyle diyenlerde var. Filmlerini bende izledim. Sonra bu duyduklarımdan da bir analiz yaptım. Ortaya bu çıktı. Yani yeni nesil daha çok Recep İvedik’ci. Arif Işık daha çok orta yaş ve üstüne hitap ediyor gibi. 20 yaşında bir sinema aşığından bahsediyorsak. Eminim oda beğenecektir. Çünkü sinemayla haşır neşirdir. Ve filmde yapılan göndermeler onun da hoşuna gidecektir. Bu Cem Yılmaz analizine siz ne diyorsunuz?

Foto kaynak: https://www.pexels.com/photo/adult-bar-cafe-business-cinema-375885/

8 yorum:

  1. Adam Filmlerinde mesaj veriyor işte, şahan ise güldürmek istiyor, ona bakılırsa tolga da işinin aslında komedi olmadığını ama herkesi güldürdüğünü varsayıyor. Herkes yeteneğini konuşturuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi yetenekli adamlar ya :) Onda hem fikiriz :) Yorumun için teşekkür ediyorum.

      Sil
  2. Cem Yılmaz'ı severim fakat filmi beğenmedim. Recep İvedik serisini hiçbir zaman komik bulmadım ve sevmiyorumda. Açıkçası ikisini de beğenmedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin gibi bu ikisinin mizah anlayışını beğenmeyenler de var. Zevkler ve renkler tartışılmaz sonuçta. Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  3. Cem Yılmaz biraz komedi barındıran güzel filmler yapıyor. Talihsizliği sahnedeki Cem Yılmaz' ın çok komik olması. Oysa sinemadaki Cem Yılmaz' ın bir şeyler söyleme kaygısı var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel ifade etmişsiniz. Budur. Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  4. Cem Yılmaz bence Türkiye'nin en zeki komedyeni. Esprilerini zekice yapıyor ve doğal olarak sadece anlayabilen gülüyor. Benim görüşümde bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlayabilmek için sinema kültürü lazım biraz kardeşim :) Yorumun için teşekkür ederim.

      Sil