Powered By Blogger

28 Aralık 2017 Perşembe

Tiyatrocu olmak...

tiyatrocu olmak

     Tiyatrocu olmak isterdim bir zamanlar. Hangi mesleği yapacağım konusunda kararsız olduğum zamanlardı. Gerçi şimdi de hala neye yeteneğim var bulamadım ya. Hayatımızı idame ettirmek için çalışıyoruz işte. Bizim belediyede tiyatro kursları vardı. Bir ara gittim başvurdum. İsmimi ve telefon numaramı aldılar. Kurs başladığında arayacaklardı sözde. Ama hiç ses seda çıkmadı. O günden sonra da hiç tiyatro meselesiyle ilgilenmedim. Tiyatroya yeteneğim olduğunu düşünmüyorum. Ama yeteneğim olmasa bile, hiç olmazsa bir tiyatro oyununda oynamam gerektiğini düşünüyorum. Tiyatronun tozunu yutmalıyım yani. Gelecek planlarım arasına aldım bunu. O deneyimi yaşamak istiyorum. Gerçi o kadar insanın karşısında heyecanlanmadan nasıl oynarım? Ama diğer yandan da o kadar kişinin seni izlemesi insana cazip geliyor.

Foto kaynak: https://www.pexels.com/photo/people-at-theater-713149/

2 yorum:

  1. Kısa bir süre önce sahne tozunu tekrar yutabilmenin tadını yaşadım ;) Karşıyaka Belediye Tiyatrosunun kurs sonu gösterisinde.Uzun yıllar öncesinde kalan o müthiş duygu hiç değişmemiş meğer.Yetenek istek ve çabayla geliştirilen bir şey.O yüzden, böylesi bir isteği deneyime çevirin derim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu motive edici ve harika yorum için teşekkürler :)

      Sil