Powered By Blogger

20 Aralık 2017 Çarşamba

Kitap okuma hakkında bir anı...

kitap okuma hakkında

     Kitap okuma hakkında lise yıllarımdaki bir anıyı anlatacağım sizlere. Bizim bir edebiyat hocası vardı. Konu nerden döndü dolaştı üniversitedeki kitap okuma olayına geldi hatırlamıyorum. Kendisi ve arkadaşları zaten edebiyatçı oldukları için çokça kitap okurlarmış haliyle. Ama tıp öğrencileri onlardan daha fazla kitap okurlarmış. Üstelik onlar edebiyat okudukları halde. Şaşırırlarmış. Kalın kalın ders kitaplarından fırsat bulup da nasıl kitap okuyorlar diye. O zaman anlattığında biz de şaşırmıştık. Gerçi hala da şaşırıyorum ya. Bu ne kitap okuma aşkıdır öyle. İmrenmemek elde değil. Bende istiyorum şöyle sabaha kadar bir kitabı okuyup bitirmeyi. Ama hemen sıkılıyorum ya. O yüzden bana göre değil öyle sabahlara kadar okumak.

Foto kaynak: https://www.pexels.com/photo/beverage-book-brown-cafe-531876/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder