Powered By Blogger

18 Aralık 2017 Pazartesi

Gökhan Tekin, bloğunda benim yazıma yer vermiş...

Gökhan Tekin

     Gökhan Tekin, sadece beni yazmamış tabi. 2017 yılında kendine göre dikkatini çeken blog yazılarından bir derleme yapmış. Bu derleme yazısında, benim de bir yazıma yer vermiş. “Adsense reklamı almak para kazandırıyor mu?” yazım listede kendine yer bulmuş. Böyle popüler ve kendini kanıtlamış bloglarda kendine yer bulmak, bir Blogger açısından bence önemli. Demek ki havaya yazmıyormuşuz. Öyle kaliteli içerikler yazdığımı söyleyemem. Birkaç yazım vardır sadece kaliteli olarak nitelendirebileceğim. Kalitelinden kastım da bilgi içeren yazılar. Biliyorsunuz, Google’da bilgi veren yazıların ilk sıralarda çıkma olasılığı yüksek. Buda daha fazla ziyaretçi çekmek demek. Ama benim blog, adı üstünde kişisel. Yani biri Google’dan bir bilgi arayıp benim bloğa gelmez. Ama olsun. Ben böyle de mutluyum.

Foto kaynak: https://www.pexels.com/photo/hands-woman-apple-desk-6538/

2 yorum:

  1. Merhaba kardeşim. Senin yazılarını gerçekten çok beğeniyorum inşallah 2018 yılı için yazacağım listede de olacaksın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvallah kardeşim. Ben de çok isterim 2018 listende yer almak 😀 Yorumun için teşekkür ederim.

      Sil