Powered By Blogger

16 Aralık 2017 Cumartesi

4,5 g ye geçmek niye istemiyorum?

4,5 g ye geçmek

     4,5 g ye geçmek şu an planlarım arasında yok. Nasıl olsun? 4,5 g interneti su gibi içiyormuş. Ben şu an 3 g kullanıyorum da yetmiyor. Ay ortasında bitiyor. Ay başına kadar internetsiz bir hal oluyorum. Artık öyle uzun uzun takılmıyorum nette. Hemen girip blog, Facebook, İnstagram falan bakıp çıkıyorum. Bu yeni politikam sayesinde 3 g ancak ucu ucuna yetiyor. Turkcell de devamlı mesaj atıyor. Turkcell şubelerinden ücretsiz 4,5 g sim kartımı alabilirmişim. Kardeşim kusura bakma. Ücretsiz de versen beni cezbetmiyor. Yani ben bu tür pazarlama oyunlarına gelmem 😊 Ne zaman ki, “Teknolojik olarak 4,5 g simine geçmeniz lazım. Yoksa internet kullanamazsınız” denir. O zaman paşa paşa 4,5 g sim kartını alırım 😀

Foto kaynak: https://www.pexels.com/photo/apps-business-cellphone-cellular-telephone-533446/


6 yorum:

  1. Sanıldığı kadar internet yemiyor. Video çok izleyen biriyseniz, daha hızlı ve daha kaliteli videoyu yükleyeceği için tabi ki fazla internet kullanımı olacaktır. Özellikle video kalitesi yüksek olacağı için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dışarda özellikle video izlemiyorum. Sadece sosyal medya. Çevredekiler hemen bitiyor falan dediler. O yüzden geçmedim. Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  2. Aylık kaç GB alıyorsunuz acaba merak ettim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 gb cık hocam 😀 Yorum için teşekkür ederim.

      Sil
  3. 4,5 G kullanıyorum. sürekli mobil internet ile uğraşıyorsanız zaten çok yer. 3 G-4 G farketmiyor. 7 gb internetim var. ay sonunda 3 GB kalıyor bana. Sim kartlar ücretsizken bence değiştirin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu düşüneceğim kardeşim :) Yorumun için teşekkür ederim.

      Sil