Powered By Blogger

29 Ekim 2017 Pazar

Sevgili günlük #5...

sevgili günlük

     Sevgili günlük bir haftadan sonra yine sana yazıyorum. Geçtiğimiz hafta pazartesi itibariyle Bab-ı Esrar kitabını okumaya başladım. Kitap çok güzel gidiyor. Abi bu adam işi biliyor ya. Yazıyor, okutuyor. Blogda 200 bin okunma sayısını geçtim.  Tabi popüler bloglara göre bu hiçbir şey. Ama blog yazmaya başladığımda 200 bini hayal edemezdim. Şimdi ise hedefim daha fazla okunma. Ama günlük okunma sayım çok az. Okunma oranlarımı yükseltmem lazım. Adsense kabul edildiğim bir ayı geçti. Ama doğru dürüst bir şey kazandığımız yok. Bununla ilgili bir yazı yazmayı düşünüyorum. Ayrıca bloğa reklam yerleştirme ile ilgili de bir yazı gelebilir. Bu konularda söyleyeceklerim var çünkü.

Foto kaynak: https://www.pexels.com/photo/person-writing-notes-on-white-ruled-paper-164666/

8 yorum:

  1. Sorma ya benimde yazi paylastigimda 300 yada 200 lerde geziyor. Bin dedinde bi gülesim geldi. İmkansız geliyor bana. Senin adina olr insallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz adına olsun inşallah. Ben senin yazı tarzını beğeniyorum. Yazılarında biraz anahtar kelime kullanıma dikkat etsen bence daha çok okunursun. Yorumun için teşekkür ederim.

      Sil
  2. hadi hayırlısıııı :)

    YanıtlaSil
  3. Herkes bir hevesle Adsense'e üye oluyor ama tahmin ettiği gibi olmadığını sonraları anlıyor.
    Nice nice 200 binler gelir gider bloguna umarım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel dileğiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil