Powered By Blogger

15 Ekim 2017 Pazar

Sevgili günlük #3...

sevgili günlük
     
     Sevgili günlük, bugün tatildim. Aslında dün de tatildim ama mesai koydular. İki haftadır cumartesileri mesai yapıyorum. O yüzden bu pazar tatilleri benim için daha bir kıymetli oldular. Bugün doya doya uyudum. Evin sessizliğinde kafamı dinledim. Sonra bizim blog dünyasına baktım. “Kim ne yapmış, ne etmiş?” diye. Okuma listeme düşen yeni yazılara baktım, yorum yaptım. Barış Özcan’ın bu haftaki videosunu izledim. Harikaydı. Şuraya bırakıyorum. Sizde bir bakın. Motivasyon videosu. Video bittiğinde motive olmuş buluyorsunuz kendinizi. Bu arada Barış Özcan sakal bırakmış. Bana göre hiç yakışmamış. Belki de onu sakalsız tanımamdan dolayı olabilir bu beğenmeme. Şu anda Çocuklar Duymasın’a bakıyorum. Bir pazara daha noktayı böyle koyuyorum. 

Foto kaynak: https://www.pexels.com/photo/blur-book-close-up-college-273006/

2 yorum:

  1. barış özkan tanımıyom bi bakıyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhakkak bak. Beğeneceğini düşünüyorum :) Yorumun için teşekkür ederim deeptone.

      Sil