Powered By Blogger

26 Ekim 2017 Perşembe

Ezgi Mola Jason Statham ne akala?

Ezgi Mola Jason Statham

     Ezgi Mola Jason Statham diye bir ifade görürsünüz Google trend aramalarında. “Bu ne alaka?” deyip girdim. Bizim sevimli ve sempatik kızımız, Jason Statham’ın İnstagram hesabına Türkçe yorumlar yapmış. Ama ne kadar samimi ve güzel yorumlar yapmış. Yorumları görünce insan ister istemez gülümsüyor. “Yapmış bu kız yine yapacağını” diyorsunuz. İlgili instagram yorumlarını görebilmeniz için şuraya bırakıyorum. Ben en çok, “Kim üzdü benim paşamı” yorumu hoşuma gitti. Fotoğrafı gördüğünüzde yorumun anlamı, daha da bir yerine oturacak. Bu abimizin Taşıyıcı filminin tüm serisini ardı arkasına izlemiştim. Daha önce hiçbir filmine bakmamıştım o zaman. Sabahtan akşama bir günü öyle geçirmiştik arkadaşlarla. Arkadaşlarla film izlemekte çok güzel oluyor bu arada.

Foto kaynak: https://www.pexels.com/photo/board-cinema-cinematography-clapper-board-274937/

4 yorum:

  1. Çok tatlı bir kız bayılıyorumm Ezgi Mola'ya

    YanıtlaSil
  2. Düz ve kendini açık ifade eden biri galiba :) Ben de çok düzümdür :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu biliyoruz ya :) Yorumun için teşekkür ederim.

      Sil