Powered By Blogger

13 Eylül 2017 Çarşamba

Blogda yorum yapma, İngilizce yorumlar...

     Blogda yorum yapma konusunda şu İngilizce yorumlara takıldım. Bir tane vatandaş geliyor. Bilmem hangi ülkeden. Senin bloğuna İngilizce bir yorum yapıyor. Ya kardeşim, arkadaşım! Sen okuduğun yazıdan bir şey anladın mı da yorum yapıyorsun. Bazıları yorum yapmakla da kalmıyor. Bloğunu takip etmeye başlıyor. Bu neyin kafası arkadaşım? Dilini hiç bilmediğin bir bloğu neden takip edersin? Zaten dikkat ederseniz yorumları da blog ile ilgili yazılara yapıyorlar. Çünkü blog yazısının görselinde blog yazıyorda ondan. Blog yazısını görür görmez hemen yapıştırıyorlar yorumu. İşte bizde ilkokulda öğrendiğimiz ve hiç aklımızdan çıkmayan fine thanks and you ile cevap veriyoruz. Yabancı da olsa yorumunu cevapsız bırakmayalım. Kalbi kırılmasın istiyoruz.
İNGİLİZCE BLOĞA NASIL YORUM YAPAYIM?
     Blogda yorum yapma demeyeceğim onlara tabi ki de. Ama saçma olmuyor mu be kardeşim. Ben şimdi onun bloğuna gidip, nasıl yazısını okuyup da yorum yapayım. Yayınlarına baksam. Blog görselli bir yazısına yorum yapsam olur mu? Olur da saçma olur. Hele bir tanesi. Bir topluluğa mı ne davet ediyor. Denetlenmeyi bekleyen kısmından sildim gitti. Baktım sonra yeniden yorum yapmış. “Abi sen neyin peşindesin?” deyip yeniden sildim yorumu. Bundan sonra hiç öyle İngilizce yorumlarla uğraşamam. Gelince bam bam bam siliyorum. İşim gücüm yok sizinle mi uğraşacağım. 

10 yorum:

  1. Sakin ol be abim. Belki bir konuda fotoğraflı bilgi vermiş olabilir falan, istisnalarda yorum yapabilirim. Ama gerçekten mantık dışı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvallah kardeşim, sakinim :) Yorumun için teşekkür ederim.

      Sil
  2. Gerçekten de çok dogru bir konuya değinmişsiniz. Kimbilir dünyanın neresinden yazıyor kim bilir nasıl buldu blogu bilinmez okumadığı bloga yorum yazıyor. O senin dilini bilmiyor sen onun dilini bilmiyorsun gerçektende tuhaf bir şey hiç bir mantığı yok. Faydalı paylaşımınız ve içtenliğiniz için çok teşekkür ederim. Vesselam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bize göre bir mantığı yok ama bu iştede de bir menfaatleri vardır. Yoksa kim yapar bu mantıksız işi. Yorumun için teşekkür ederim kardeşim.

      Sil
  3. Sayfayı çeviri yapıyorum.Böylece okuyabiliyorum.Tabi yine çevirerek yorum yapıyorum.Bu dil sorununu çözmemiz gerek Cem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O dil sorunu kangren oldu :) Yorumun için teşekkür ederim.

      Sil
  4. Bende ingilizce bilmeyen biri olarak thank you ilr yetiniyorum takip edeni ederim ama onlari etmiyorum. Cnkü bosuna yer kaplicak. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani, değil mi? :) Yorumun için teşekkür ediyorum.

      Sil
  5. ya bu kadar olur tam da benim düşündüğüm bir konuya parmak basmışsın geçenlerde geldi benim başıma da işte ne kadar güzel bir post falan yazmış yayınım için bir de bloğuna davet etmiş yahu nasıl okudun da anladım diyemedim teşekkür edip bloğunu ziyaret edeceğimi söyledim o beni takibe aldığı için bende onu takibe aldım kırmamak adına . Sonra onu takibe aldığım için bloğuma gelip tekrar teşekkür etti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de takibe aldım birini, ne yalan söyleyeyim :) Ama bundan sonra uğraşamam ya. Yorumun için teşekkür ederim.

      Sil