Powered By Blogger

21 Mart 2017 Salı

Notlarım #8...

                                      PARAMPARÇA FİNAL YAPIYOR
     Paramparça izleyenlerine kötü haber. Dizi gelecek hafta yani 27 Mart’ta final yapıyor. Bu haberi daha az önce gördüm. Dizi reklama girdi. O arada gelecek haftadaki bölümünü gösterdi.Bir baktım, final yazıyor. “Ne finali?” dedim. Bu sene artık final yapacağı belliydi ama bu kadar erken beklemiyordum. Haziranda final yapılır diye düşünüyordum.
     
      Birkaç dakikalık fragmana baktım. Hiç de final havası görünmüyordu. Normal bu haftanın devamı olan bir bölüm gibi görünüyor. Belki bir final bile yapmamışlardır.Normal çekilmiş bölümü final diye koymuş bile olabilirler. Bir zamanlar Küçük Ağa dizisi vardı. Onda da final yapmamışlardı. Final diye normal bölümünü koymuşlardı. Hikaye öylece ortada kalmıştı.

Paramparça dizisi, Aziz Yıldırım, gdo'lu ekmek, notlarım, güncel
                                          

                                              SEBEP AZİZ YILDIRIM MI?
     Futbol zirvesi yapılmış. Zirvede tüm kulüp başkanları bir araya gelmiş. Hepsi sahneye çıkmışlar. Cumhurbaşkanı Erdoğan’da dört büyük kulübün başkanını bir araya getirmeye çalışmış.Hatta Göksel Gümüşdağ gitmiş, Aziz Yıldırım’ın yanına, Beşiktaş Başkanı Fikret Orman ile aynı karede olmasını rica etmiş. Ama Aziz Yıldırım yanaşmamış buna.

     Trabzonspor Başkanı Muharrem Usta’nın da elini sıkmamış. Hadi bunları anladık da. Ezeli rakibi Galatasaray’ın Başkanı Dursun Özbek’in elini nasıl sıktı?Dursun Özbek’i de, Cumhurbaşkanı Erdoğan çağırıyor, Aziz Yıldırım ile tokalaşması için. Aziz Yıldırım buna, “Hayır” demiyor. Baya gülerek, sıcak kanlı bir şekilde Dursun Özbek’in elini sıkıyor.

     Normalde tam tersi beklenir. Beşiktaş ve Trabzonspor başkanlarının elini sıkıp Galatasaray başkanının elini sıkmaması. Haberi kanal D’de izledim.
Haberden sonra Ahmet Hakan, “Keşke Aziz Başkan, Trabzonspor ve Beşiktaş başkanlarının da elini sıksaydı demekten kendimi alamıyorum” dedi. Sonuna kadar katılıyorum kendisine.

     Türk futbolundaki bu düşmanlığın sebebi Aziz Yıldırım olabilir mi? Onun söylemleri ve davranışları. Aziz Yıldırım başkanlığı bıraksa ve yerine Ali Koç gelse her şey düzelir mi sizce? Yoksa çok mu yükleniyorum Aziz Yıldırım’a?
                                              
                                                      GDO’LU EKMEK
     Ekmekte gdo çıkmış. Şaşırdınız mı? Yoo, ben hiç şaşırmadım. Daha yeni açıklanmadı mı, ekmeğin içinde bilmem kaç tane zararlı katkı maddesinin olduğu?

     Gdo çıkan fırının sahibi de, unun içinde gdo olmadığına dair elinde belge olduğunu söylüyormuş. Belgeden kolay bir şey mi var abicim? Adam diyor ki, “İçinde gdo olup olmadığı ancak laboratuar incelemesiyle belli olur”. Daha neler çıkacak bakalım?

Foto kaynak: https://www.pexels.com/photo/night-television-tv-video-8158/
    
    
    
   
                        

4 yorum:

  1. Bu gdolu ekmek mevzu kaç gündür televizyonda.Gıdalar üzerinde kim bilir nasıl hileler yapılıyordur diye düşünmeden edemiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin gibi kim bilir daha neler dönüyor bilmediğimiz. Yorum için teşekkürler.

      Sil
  2. Valla sende olmasan gündemden haberim olmayacak abim. Ekmeği çok fazla tüketiyorum ve hatta pilavı ekmekle yiyenlerdenim. Bu GDO mevzusuna üzüldüm bari ona bir şey katmayın be abi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim, sende bendensin. Bende makarnayı ekmekle yiyorum :) Yorum için teşekkürler :)

      Sil