Powered By Blogger

19 Ocak 2017 Perşembe

Şahan Gökbakar'dan samimi bir hareket...

     Geçtiğimiz günlerde Şahan Gökbakar, Recep İvedik 5’in fragmanını yayınladı. Ve ortalık karıştı. Peki ama neden? Aslında olayı bu akşama kadar bende bilmiyordum. Birkaç gündür bununla ilgili her yerde konuşuluyordu. “Azerbaycan’dan fragmana tepki var” diye. “Ne Azerbaycan’ı, ne Recep İvedik’i? Ne alakası var?” deyip, sordum durdum kendime. Sonunda bu akşam haberlerde işin aslı astarını öğrendim. Recep İvedik, olimpiyatlara katılıyor. Boks maçına çıkıyor. Karşısındaki rakip de Azerbaycan’lı boksör. Recep İvedik bir yumruk atıyor. Azerbaycan’lı boksör uçuyor, ringin direğine çarpıyor. Bir tane kadın konuştu bu konu hakkında. Sanırım Azerbaycan’lı bir milletvekiliydi. “Azerbaycan forması olan bir boksörün havada uçması ve yere düşmesi hiç hoş değil” diyordu. 

şahan gökbakar, recep ivedik 5, güncel
                                                        
                                                        YA BİR TÜRK BOKSÖR OLSAYDI
     Sanırım millet olarak Azerbaycan’ı bu yüzden çok seviyoruz. Bir an kendimi onların yerine koydum. Bir Türk boksörün öyle havada uçması, hemde üzerinde ay yıldız varken havada uçması, beni de rahatsız ederdi. Şahan Gökbakar tüm bu yaşananlardan sonra sanırım bir tweet atmış. “Azerbaycan’lılar bizim kardeşimizdir. O sahnede asla art niyetli bir şey düşünülmemiştir” demiş. Ama bu bile tepkileri dindirmemiş. Sonunda sosyal medyadan Şahan Gökbakar bir açıklama yapmış. Bir video çekmiş. Videoda, “Benim amacım asla bir sorun çıkarmak değildi. Ne yaptıysak gülmek için yapıyoruz. Ama madem ki Azerbaycan’lı kardeşlerimiz bu sahneden bu kadar kırıldılar. Bende öyleyse o sahneyi filmimden çıkarıyorum. Böylelikle ne kadar samimi olduğumu göstermek istedim. Hem de bunu kullanarak film hakkında olur olmaz konuşacakların önünü kesmiş olacağım” demiş.
                                                        FARKLI BİR ŞAHAN GÖKBAKAR
     Öncelikle Şahan Gökbakar’ın bu kadar hassas olduğunu bilmiyordum. O kadar hassas ki, bu sahnenin ne kadar kalp kırıcı olduğunu anlamış ve adam, o sahneyi filminden çıkarmış. Dışardan görünen, egosu yüksek Şahan Gökbakar bunu yapmazdı. Ve asla o sahneyi filminden çıkarmazdı. Konuşma yaptığı videoyu izledim. Çok samimi buldum. Hiç yapmacıklık yoktu. “Helal olsun Şahan” dedim. Ne kadar da Recep İvedik’i sevmesem de. Şahan Gökbakar yaptığı bu davranışla, gözümde çok saygı duyduğum biri haline gelmiştir. Daha önceden saygı duymuyor muydum? Elbette duyuyordum. Ama adamın böyle hassasiyetinin olduğunu bilmek ve konuşmasındaki samimiyeti etkiledi beni.

12 yorum:

  1. Tepkilerin etkisi midir yoksa gerçekten hassasiyet mi ben emin olamadım; ama neticede sahnenin filmden çıkarılması isabet olmuş diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Sevmiyorum bu adamı yaa... Hele Recep İvedik karakteri ıyyyyk... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep İvedik'i ben de pek beğenmiyorum. Ama davranışı güzel bir hareket olmuş. Yorumun için teşekkürler :)

      Sil
  3. Film çekerken bazı hassasiyetlere dikkat etmek gerek bence de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zararın neresinden dönülse kardır. Sahnenin filmden çıkarılması çok olumlu olmuş bence. Yorumun için teşekkürler :)

      Sil
  4. O kadar prova çekim montaj vs. yapıyorlar. Silmesi gerçekten anlamlı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? O kadar emek harcanıyor. Yorumun için teşekkürler :)

      Sil
  5. Şahan Gökbakar benim komedyenler arasında kendime en uzak bulduğum isim ama güzel bir davranışta bulunmuş. Bende pek beklemezdim video çeksin özür dilesin ama bravo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yürekten bir bravo dedim kendisine. Yorumun için teşekkürler.

      Sil
  6. Zaten olmaması gereken bir sahneymiş. Ata ata Azeri kardeşimize mi yumruk atacaktı? Çok yerine olmuş o sahnenin çıkarılması. Olmaması gerekirken olmuş bir münasebetsiz sahne zaten....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de çok iyi oldu bu sahnenin çıkarılması. Böylece kırılan gönüller az da olsa onarıldı. Yorumun için teşekkürler.

      Sil