Powered By Blogger

29 Haziran 2016 Çarşamba

Ayşe Kulin'in, Nefes Nefese romanına ödül...

ayşe kulin
     Ayşe Kulin sevdiğim yazarlardandır. Onunla ilgili sevindirici bir haber gördüm. Bunu hemen siz edebiyatseverlerle paylaşmak istedim. Ayşe Kulin’in en sevdiğim romanlarından olan Nefes Nefese, İtalya’da en iyi yabancı roman ödülüne layık görülmüş. Nefes Nefese gerçekten bu ödülü hak edecek bir roman. Şimdiye kadar okumadıysanız çok şey kaçırmışsınız demektir. Hemen, size en yakın kütüphaneden alın, okuyun. Pişman olmayacaksınız. Aşk seviyorsanız okuyun.  L’Ultimo Treno Per İstanbul adıyla yayınlanmış kitap. Yani İstanbul’a Son Tren anlamına geliyor. Ödül hakkında sizler neler söylemek istersiniz?

Foto kaynak:Pixabay.com


Blog linki:yasamdanyazilar.blogspot.com

6 yorum:

  1. Çok güzel bir haber. Kitap elimde var, okunmayı bekliyor henüz. O anlamda hakkında pek yorum yapamayacağım ama sevdiğim bir yazar ve başarılı buluyorum, bulmayan az vardır herhalde. :) Yazarlarımız böyle daha çok ödüller kazanırlar umarım, biz de mutlu oluruz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serhat muhakkak okumalısın. Beğeneceğini düşünüyorum. Ve onun üzerine yazacağın yazıyı şimdiden merak ediyorum :)

      Sil
  2. Ayşe Kulin kitaplarının hepsini beğendim. Ve bu kitabı da gerçekten ödül haketmesine sevindim.bencede kitapliğin güzel bir yerinde egemenligini kurmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklisiniz. Ve zaman zaman tekrar okunmalı. Değerli yorumunuz için teşekkürler.

      Sil
  3. Hayırlı olsun, güzel haber. İns Türkiye olarak daha iyi edebiyat eserleri çıkarabiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu dileğinize katılmamak elde değil. Darısı tüm dünyada ses getirecek kitaplara. Değerli yorumunuz için teşekkürler.

      Sil