Powered By Blogger

16 Mart 2016 Çarşamba

Şehsuvar Sami benim adamım ya...

      Okumak istiyorum. Okumak istiyorum. Okumak istiyorum. Elini kolunu tutan mı var? Oku o zaman. Bizim ülkemizin insanlarının da bir ortası yok yavv. Ya çok okuyoruz ya da hiç okumuyoruz. Her şeyde olduğu gibi bunda da dengemiz yok. Okuma konusunda da benim çok da dengeli olduğumu söyleyemeyeceğim. E sonuçta ben de bu ülkenin bir bireyiyim değil mi? Olacak o kadar. Ben de her şeyi ya diplerde ya da zirvelerde yaşıyorum. Bakın bu aralar okuma iştahımın zirvelerindeyim. Elime ne geçerse okumak istiyorum. İlk girişteki okumak istiyorum cıyaklamaları da bu yüzdendi. Bu duyguyu her zaman devam ettirmek istiyorum ama olmuyor.

                                        KİTAP OKUMA KONUSUNDAKİ BÜYÜK HEDEFİM
      Okuma iştahım tavan yapmışken aradan bir kitabı da çıkarayım dedim. Elveda Güzel Vatanım’ı okuyorum. Beş yüz sayfa küsürlük bir kitap. Öyle ha deyince bitiremiyorsun. Ben de hazmede hazmede okuyorum. Ben hiçbir zaman öyle bir gecede kitap bitirebilen bir yapıda bir insan olmadım. Ha olmak ister miydim? İsterdim tabi. Benim kitap okuma konusunda büyük hedeflerim vardır. Ama hiç beklemeyin. Onları burada açıklamayacağım tabi ki. Sonra o hedefleri yapamam. Sonra yorum bölümünden bana nanik falan yaparsınız. Bu duygusal çöküntüyü kaldıramam sonra. Neyse biz yine konuya dönelim. Şu anda kitabın üç yüz küsür sayfalarındayım. Kitap iyi gidiyor. Bakalım finali çok iyi bağlayabilecek mi? Mevzu o.
                                                    BÜYÜK FİNAL BEKLİYORUM
      Valla daha önce Ahmet Ümit’in bir kitabını okumuştum. Finali gerçekten sürprizdi benim için. Şimdi o finali gördükten sonra bu kitapta da iyi final beklemek hakkımız, okurlar olarak. Kitabın konusu hakkında çok şey yazıldı, çok şey söylendi. Ben şimdi buraya yazmayayım. Şimdi yazarım konuyu. Sevgili Google sonra bunu kopya içerik falan sayar. Ondan sonra beni en dibe iter de iter. Bilmem yeniden yazma diye bir şey var. Kendi kelimelerinle anlatma falan. Ben onu pek yapamıyorum. Adam zaten anlatırken kullanmış kullanacağı kelimeleri. Daha geriye ne kalmış? Ha şunu söyleyeyim. Ben Şehsuvar Sami karakterini sevdim. Onun aşkta yaptığı gururu ben de yaptım zamanında. Gerçi çoğu aşık yapmıştır. Neyse bu yazılık bu kadar yazı yeter. Bakayım üç yüz rakamını geçmişim. Sevgili Google üç yüz kelime istiyor ya. Neyse seodan bugün de yırttık.

Foto kaynak:pixabay.com


Blog linki:yasamdanyazilar.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder