Powered By Blogger

22 Şubat 2016 Pazartesi

Blogda ne yazacağımı nasıl keşfettim?

     Blog yazılarım çocuklarım gibidir :) Hiç birini birbirinden ayıramam. İşin şakası bir yana gerçekten öyle. Yazmaya başladığım ilk günden bugüne beğenmediğim yazılarım vardır. Bir elin parmaklarını da geçerler hani. Ama yine de onlardan vazgeçemem. Çünkü onlar yazın dünyamda, nerden nereye geldiklerimin bir göstergesidir. Zaman zaman bakarım eski yazdıklarıma. Çok beğendiklerim de olur. "Bunu nasıl yazmışım" dediklerim de. Sonuçta iyi ya da kötü hepsi benim ürettiklerim.

   BLOGTAKİ ACEMİLİK GÜNLERİM
     Geçmiş yazılarıma baktığımda daha neler görüyorum? Blogtaki ilk acemiliklerimi görüyorum. Bunu dedim diye de, kendimi artık usta konumuna falan koyduğumu zannetmeyin. Daha çok öğreneceklerim var blog dünyasıyla ilgili olarak. Siz de geçmiş yazılarıma bakarsanız, binbir çeşit konuda yazılmış olanlarını görürsünüz. İşte onlar benim yolumu bulma çabalarımı gösteriyor. Hangi konuda yazacağım konusu büyük bir muammadır biz blogcular için.
     HANGİ KONUDA YAZACAĞIM?
      Yaza yaza sonunda devamlı yazacağım konuyu buldum. Kitaplar, okuma ve yazma. Genelde bunların üzerine yazıyorum. Arada da yoldan çıkıp farklı konularda da yazıyorum. Tabi tek bir konu üzerinde yazmam da okuduğum blog yazılarının da etkisi oldu. Bloglar üzerine bolca yazı okurum. Hala da okuyorum. Yazılarda blogculara verilen birinci kural: Belli bir konu seçin ve devamlı o konuda yazındır. Ben de bunu uygulamaya çalışıyorum işte. Baktım bu kurala sadık kalamayacağim, başka bir blog daha açtım. Orada kafama göre takılıyorum.

Foto kaynak : pixabay.com

Blog linki : yasamdanyazilar.blogspot.com
   
     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder