Powered By Blogger

16 Ekim 2015 Cuma

Suc ve Ceza kitabi degerlendirmesi...

     Suc ve Ceza kitabini sonunda bitirdim. Dunyanin en iyi romani dendigi icin heyecanla baslamistim okumaya.
     Ama bu heyecanim okurken de devam etmedi. Cunku yer yer sikinti basti.
    "Bu muymus dunyanin en iyi romani" laf ini bir ara cok kullandim. Hic bekledigim gibi degildi.
     Tabi cevirinin de begenmemem de payi olabilir. Ceviri aslinda iyiydi. Ya da standartti diyelim.
     Baska bi ceviriden okusam farkli olur mu? Begenir miyim? Bilmiyorum. Ama en azindan simdi olmaz.
     Kafam bos, vaktimin oldugu zamanlarda baska bir ceviriden okuyabilirim.
     Okumasam bi sey kaybetmez misim. Nedense bu yabanci klasikler sikiyor beni.
     Genelde yabanci kitaplari da kolay kolay sevmem. En son askerde okudugum Aklindan bir sayi tut guzeldi.
      Kitap akti bitti resmen. Ama Suc ve Ceza da boyle olmadi. Dolu dizgin okudugum bi kitap degildi benim icin.

Blog linki : yasamdanyazilar.blogspot.com
     
    


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder