Powered By Blogger

5 Mart 2015 Perşembe

Kullandığım telefonlar ( mim )

    Beni mimleyen Bildigini yazar blogun değerli yazari Haydar Samur'a çok teşekkür ediyorum. Onun sayesinde bende sizinle beraber bir telefon yolculuğuna çıkacağım. Yukarda gördüğünüz Siemens benim ikinci telefonumdu. Ondan öncesi, yani ilk telefonumun hikayesi ise Sabah gazetesine dayanir. (Gazeteyi Sabah diye hatirliyorum. Geçmiş zaman yanlış da hatırlıyor olabilirim.)
      Alcatel one touch view db desem sanirim herkes hatirlayacaktir. Sabah gazetesi kuponla veriyordu onu. Ve o gazete o tekwfon nedeniyle kapış kapis gidiyordu. Biz de o furyaya kendimizi kaptirdik. Gazete ayirttirirdik bakkala. Çoğu kişi de öyle yapardi. Heralde bir ay kupon biriktirdik. Ve bir gün babam elinde kutuyla cikageldi. O zamanlar o telefona nasil da kamasan gozlerle bakiyorduk. Iste bende böylece ilk telefonuma sahip olmustum. Sadece bu donemi iceren bir mim bile yapilabilir. Turkiye'yi o kadar derinden etkileyen bir donemdi o dönem.
     Alcatel'in hiç de, "Vav" denilecek bir telefon olmadığını ogrenmeye basladigimiz zamanlarda hayatima Siemens c65 girdi. Kendisi yukaridaki resimde gördüğünüz telefondur. Alcatel'e göre daha küçük ve daha inceydi. Boylelikle Siemens ile olan telefon yolculugumuz baslamisti. Kullanimi rahat diye hatırlıyorum. Bunun dışında aklımda fazla bir detay kalmamis. Tam olarak neden kullanmayi birakip yeni bir telefon aldigimi da hatırlamiyorum.
      Artik telefon sektöründe Nokia'nın ortalığı kasip kavurdugu bir donemdeydik. Böyle bir dönemde bende Nokia'siz kalamazdim. Bana göre en ucuz modelinden olan 6300'dan aldim. O zamanlar 180 lira gibi bir para verdik diye hatırlıyorum. O telefon harika bir telefondu. Hem kullanimi, hem saglamligiyla vazgecilmezim olmuştu. Eğer şu anda tuşlu bir telefon kullanmak durumunda kalsam direk yine 6300'i secerim. O kadar beni kendine baglamistir yani.
      Sonunda geldik dokunmatik ekran dönemine. Bu dönemde ilk başlarda sanirim Samsung şimdiki kadar etkin değildi. Ama buna rağmen benim kalbim yine de Samsung için atiyordu. Dokunmatik telefon dunyasina Samsung S3 mini ile adim attim. Ilk baslarda, "Ben tuşlu telefona çok alistim. Nasıl yapacam bu dokunmatikle?" diye kendime sorduğum çok olmuştur. Ama sonralari, alisinca hoşuma gitti dokunmatik ekran.
     Hatta o kadar alistim ki dokunmatige,"Bunun ekrani ufak. Internette rahat dolasamiyorum" diye mizmizlanmaya bile baslamistim. Ve kendime geniş ekran almak için harekete gectim. Marka secimim yine Samsung olacakti. Peynir ekmek gibi giden Samsung Grand Neo'da karar kildim. Aşağı yukarı altı aydır kullaniyorum ve memnunum. Iste benim telefon yolculugum da boyleydi.
      Bende geleneğe uyarak hayattan kesitlertecrubeler blog arkadaşımı mimliyorum. Bir dahaki yaziya kadar sağlıcakla kalin.

      Blog linki : yasamdanyazilar.blogspot.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder