Powered By Blogger

2 Mart 2015 Pazartesi

Koşun!Samsung Galaxy S6 çıktı...

            Ben telefonda Samsung’cuyum. O yüzden bende Samsung Galaxy S6’nın çıkışını merakla bekliyordum. Sonunda bugün Samsung Galaxy S6 tanıtıldı. Google Trend’de de şu anda aranılanlar arasında 3’cü sırada. Şu anda herkes, “Yeni ne özellikleri var” diye araştırıp duruyor. Tıpkı benim gibi. Bende haberi aldığımdan beri site site dolaşıyorum.

            Bazı siteler çok çok detaya girmişler. O yüzden yazılara anlamaz gözlerle bakıyorum. Ve o sitelere buradan sesleniyorum, “Lütfen anlaşılır bir şekilde yazın. Herkes sizin kadar teknik bilgiye sahip değil”. Değil mi ama. S6’nın, bir de Edge’sini çıkarmışlar. Yine telefoncular yaşadı. Artık kuyruk olur telefoncularda. Bu ülkede yaşayan bizler için telefon çok önemlidir. (Telefon satışına mı girsem ne yapsam?) O yüzden telefoncular bu ülkede çok ekmek yer.
            Gözüme çarpan yeniliklere gelirsek. GB’ları çeşitlendirmişler.32,64 ve 128. Seç,beğen,al. Sonra kamerayı manyak hızlı yapmışlar. 1 saniyeden hızlı açılan bir kamera ile, ortalığı dağıtmaya geliyor benden söylemesi. Şarj konusunda da resmen uçmuşlar. 10 dakika şarj ediyorsun. Tam dört saat gidiyor. Daha ne olsun. Son bir not. Samsung şimdi gösterdi ama elletmiyor. Yani, 10 Nisan’dan itibaren almaya başlayabileceksiniz. O zamana kadar daha ne gibi özellikleri var öğrenmeye devam.

Foto kaynak:http://www.sitebuilderreport.com/stock-up#q=cell&page=1

            
Blog linki:yasamdanyazilar.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder