Powered By Blogger

28 Mart 2015 Cumartesi

Internetten alisveriste yeni mekan...

     Internet dunyasinda cok dolasir, cok gezerim. "Yeni ne var, ne yok?" diye girip cikmadigim yer kalmaz. Çünkü, öyle bir çağda yaşıyoruz ki. Her an bir degisim icersindeyiz. Bu değişimin dışında kalmamak için de devamli takip durumundayim. Yine böyle arama, tarama yaparken boluavm.com ile karsilastim. Internetten alışveriş olmazsa olmaz. O yüzden ne var, ne yok taradim siteyi. "Iyi ki karsilasmisim bu siteyle" diyorum. Yok, yok.
      Ben genelde elektronik esyalarla ilgiliyimdir. Ilk etapta baktigim bu bölüm oldu. Benim için seçenek olmasi çok onemliydi. Bir iki markanin, bir kaç ürünü kesmezdi beni. Aradigimi da buldum. Telefonlar, bilgisayarlar çeşit çeşit. Özellikle bizim gibi işi devamli internetle olanlar için, çok iyi tasarlanmis bir site burasi. Teknoloji yerinde saymiyor. Devamli gelişim halinde. En son teknolojik ürünleri aradigimda bulmam lazim. Bu yonden de benden geçer not aldi. En son çıkan telefonlarin hepsini rahatlikla buldum.
       Ben devamli elektronik malzemelerden bahsettim ama yanlis anlasilmasin. Benim ilgi alanim olduğu için o konuda detay verdim. Yoksa aradiginiz her seyi bulabilmeniz için tasarlanmis boluavm.com . Neler yok ki. Ayakkabidan cantaya, giysiden market ürünlerine kadar ihtiyaciniz olan her şey elinizin altinda. Istersen kapida odeme yapabiliyorsun. 14 gün icerisinde geri iade hakkin var. Sadece Bolu'ya hizmet veriyormus gibi yanlış bir anlasilma da olmasin. Türkiye'nin 81 iline ürününüzu ulastiriyorlar. Siteleri de çok profesyonel. Zevkle istediginiz ürünü secmenizi ve siparis etmenizi sağlıyor. Yeni siteler tanimak isteyenlere guvenle boluavm.com onerilir. Meraklilarina duyurulur.

Blog linki : yasamdanyazilar.blogspot.com
      


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder