Powered By Blogger

11 Şubat 2015 Çarşamba

Poyraz Karayel'de ayrılık rüzgarları...

Şu Sema yok mu Sema.Sevenlerin arasına girdi.Poyraz ile Ayşegül’ü ayırdı.Gaddar kadın.Ulan orda Payraz da çıkıp,”Ne olacak lan”demedi.”Söylemiyorum ne olacak?”demedi.Şu Sema denen kadına ifrit oldum abi.Bu kadını daha önce Aliye’den hatırlıyorum.Orda da oyuculuğu güzeldi,burada da.Ben ifrit olduysam,sinirlendiysem demek ki rolünü layıkıyla oynuyor demektir.Şimdi Google’dan ismini de buldum.Emel Çölgeçen’miş.İsmini de zikredelim yani.Haksızlık olmasın. 
            Poyraz denen bu adam hepimizin peşinden koştuğu aşkı bulmuş.Hem de öyle böyle değil.Dibine kadar yaşayabileceği tarzda birini bulmuş hem de.Neyse,gelelim ayrılık sahnesine.Adam zorlana zorlana ıkına sıkıla ayrılık kararını açıkladı.Ama ayrılık nedeni gerçekten saçmaydı.İnandırıcı değildiydi.Zaten Ayşegül’de söylüyor,”Senin gibi bir adam böyle ayrılamaz”diyor.Ama ne yapacaksın adam,”Ayrılalım”dedikten sonra.
Bana göre o ayrılık sahnesinin en çarpıcı sözü ise,”Ayrılmasını bilmeyen,sevmesini de bilmez”sözüydü.Ayşegül’ün hedefi on ikiden vuran atışıydı bu söz.Sema denen kadın bir de adam göndermiş masalarının yanına.”Bakalım söyleyecek mi,söylemeyecek mi?”diye.Kadına bak.Her tarafı örümcek ağı gibi sarmış.Ordan kaçsan buradan yakalıyor.Böyle kadınlardan korkulur abi.Bu yazıyı dizinin ilk reklam arasında yazıyorum.Nasıl tekrar bir araya gelecekler,senarist nasıl mantık çerçevesinde bu ilişkiyi tekrar başlatacak merak ediyorum.Hadi izlemeye devam o zaman.

Foto kaynak:haberlersaglik.com


Blog linki:yasamdanyazilar.blogspot.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder