Powered By Blogger

15 Şubat 2015 Pazar

Asla mantar yemezdim ama...

           Ben şu yaşıma kadar mantardan hiç hoşlanmamışımdır. Sadece birkaç kere ekmekle suyuna banmakla yetinmişimdir. Ta ki dün akşama kadar. Dün arkadaşla buluşmuştum. Akşam eve geldim. Bizimkiler mantar yapmışlar. Mantar deyince öyle toplamış olduğumuz mantar anlaşılmasın. Zaten ondan hiç anlamayız. Dediğim mantar marketten alınmış kültür mantarı. Mantarı değişik şekillerde yapıyorlar bizimkiler. Bu sefer yemek gibi yapmışlar. İçine soğan,domates eklemişler.

            Her zaman yaptığım gibi önce ekmekle birkaç kere suyuna bandım. Sonra da mantarlarından bir tane attım ağzıma. Baktım güzel geldi. Sonra bir tane daha attım. Bir tane daha derken gerisi geldi. Bir de baktım ki önüme konulmuş tabaktaki mantarı bitirmişim. Hala mantarı zevkle yediğimi söyleyemem.Hala tadı bir değişik geliyor bana. Ama hiç de yenilmeyecek gibi olmadığını da gördüm dün akşam.
            Böylelikle yemek hayatımda yeni bir ilke daha imza atmış oldum. Artık mantar yiyebiliyorum. Bilmiyorum sizin daha önceleri yemeyip sonradan yemeye başladığınız şeyler var mı ama bende oldu işte. Yıllar içinde ne değişti de mantar yemeye başladım anlamadım. Kısacası dün akşam itibariyle,”Mantarlı günlere merhaba”dedim. Tabi mantar yemeye başladım diye ordan buradan toplanmış mantarları yemeye başlayacak değilim. Adam mantardan anlamıyor zehirli değil diye tutup getiriyor. Bunlar yaşanmış şeyler. O yüzden market mantarından başkasını yemem.

Foto kaynak:http://www.sitebuilderreport.com/stock-up#q=mush&page=1


Blog linki:yasamdanyazilar.blogspot.com.tr

2 yorum:

  1. Buypasa.com sayesinde e-ticarete bakış açım değişti. Buypasa sayesinde e-ticarete güveniyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler kardeşim. Onerini dikkate alacağım.

      Sil