Powered By Blogger

7 Ocak 2015 Çarşamba

Yabancı sınırlaması ve İstiklal Marşı...

     Yabancı sınırlamasının kaldırılacağı haberinden sonra,herkes gibi bende yorumları takip ediyorum.Gözüme çarpan birkaç yorumu sizlerle paylaşmak istiyorum.Bunlardan biri Hasan Şaş’ın yorumu oldu.”Bu karardan sonra Türkiye’nin menajerler için bir cennet olacağını” söyledi.Yani diyor ki,”Menajerler çok para kaldıracak.”Federasyon bu kararı alırken menajerler konusunda bir düzenleme yapmamış.En azından ben şu ana kadar bir şey duymadım.
     Tabi,olay daha yeni.Bu projenin tüm yönleri şu anda kamuoyu ile paylaşılmamış durumda.Kafalarda hala bir sürü soru işaretleri var.Dikkatimi çeken bir başka yorum da,Okan Buruk’tan geldi.”11 yabancı ile çıkılırsa İstiklal Marşı nasıl okunacak?”dedi.Kırk yıl düşünsem bu aklıma gelmezdi.Kimsenin de aklına gelmemiş.Okan Buruk’tan başka.Olayların böyle küçük,aslında büyük ayrıntılarını görebilenleri hep sevmişimdir zaten.

     Gerçekten merak ediyorum.Acaba,Federasyon bu konu hakkında gerçekten düşünmüş müdür?”11 yabancı ile çıkarsak ne olacak?”diye.Gözden de kaçmış olabilir.”Bu da gözden kaçar mı?”demeyin.Kaçar.Türkiye’de yaşıyoruz ve olmayacaklar bizim ülkemizde oluyor.Gelecek sene Türk futbolunu,yepyeni deneyimler bekliyor.Gerçi ,bunları çoktan yaşamamız gerekirdi.Geç kaldık.Nasıl ki Avrupa Birliği’ne girmek için kriterlere uyuyoruz.Avrupa futbolunda da bu var.Bunu alıp getirmemiz gerekirdi.

Foto kaynak : haberler.rotahaber.com

Blog linki:yasamdanyazilar.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder