Powered By Blogger

22 Ocak 2015 Perşembe

Kitap bitirme hüznü ve heyecanı...

     Sonunda Muzaffer Buyrukçu’nun Dünden bugüne(Günlükler)kitabını bitirdim.15 günde anca o da.Bazı zamanlar canım istemedi.Bazı zamanlar da işim vardı.Akşamları eve geldikten sonra da o yorgunlukla da kitap okuyamıyordum.Öyle böyle derken sonunda bitirdim.”İyi ki okumuşum”diyorum.Size de tavsiyem okumanızdır.Özellikle benim gibi yazar olmak heveslisi olanlar muhakkak.Bir yazarın günleri nasıl geçiyormuş birebir ağzından öğreniyorsunuz.

      Her kitabın sonuna doğru beni hem bir heyecan hem de bir hüzün sarar.Heyecanlıyımdır çünkü;Bir kitabı daha bitirmeye çok yakınımdır.Okuduğum kitaplar arasına bir yenisini daha eklemek üzereyimdir.Hüzünlüyümdür çünkü;Bir hikayenin sonuna gelmişimdir.Artık ayrılık vaktidir.Hele de çok sevdiğim bir kitapsa daha zordur.O kitapla aramda bir bağ kurmuşumdur.Hele de,bir de finalde kitabın kahramanı hayatını kaybediyorsa o kitap bana daha da koyar.
     Mesela Adı Aylin kitabını örnek verebilirim.Ayşe Kulin’in harika kitabı.Harika bir dili vardı o kitabın.Adeta akıyordu.Kitabın sonunda Aylin’in ölümü beni sarsmıştı.Üstelik Aylin’in intihar mı ettiği yoksa bir cinayete mi kurban gittiği de anlaşılamamıştı.Eğer bu kitabı hala okumadıysanız bir yerden hemen bulun okuyun.İşin özü bir kitap daha bitti.Ve beni başlayacağım yeni kitabın heyecanı sardı.
     Okuyucuya Not:Siz bir kitabın sonuna doğru böyle duygular yaşar mısınız?

Foto kaynak:www.sitebuilderreport.com/stock-up


Blog linki:yasamdanyazilar.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder